TOREBMW Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 har en ny pocketbike som står i kjelleren og støver..fikk den med produksjonsfeil og må ha ny veiv(manglet lager) koster ca 500kr ny..denne er med 11hk og ca 20 000omdr, vannkjølt motor..disse er helt værst tenker pris på ikke under 2500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Du må jo kjøra me han sjøl di pingla Går sikkert LITT bedre enn den andre din,hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet April 18, 2006 Forfatter Share Skrevet April 18, 2006 he he pingla du liksom.jeg liker best og cruise rundt på banen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 ny veiv(manglet lager)!! hvor kan du anbefale meg å kjøpe det i tilfelle.. er intresert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 lager ligger klart!har leverandør på alle deler i norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Jeg drømte om denne her jævla pocket biken din i natt. Den var rød da, men hadde fortsatt 11hk. Helvete heller, hadde politiet etter meg flere mil fra Krsand til Arendal, på noen svingete fjellveier, jeg på pocket biken (som gikk utroooolig sakte på fjellveiene, måtte holde 1. gir hele tiden), politiet med biler. Midt på turen var jeg også på besøk i en knøttlita rønne av en trehytte og innom en politistasjon hvor jeg kjørte ned trappene, men da jeg kom ut holdt jeg på å bli trappa helt, kjørte rundt på et industriområde (fortsatt kjempesakte i 1. gir) med politiet LØPENDE etter meg før jeg våkna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Jeg vet ikke hva du tok igår-men du burde ikke ta så mye neste gang Gunnar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 heheheh lol historie. men tror neppe det er gir på den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Jeg vet ikke hva du tok igår-men du burde ikke ta så mye neste gang Gunnar. Hehe.. vet ikke hva jeg tok selv heller. Feberfri var jeg også, men hadde en salig skallebank etter vi kom hjem fra Monty Roberts show på BCC. Kan være skallebankhallusinasjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Jeg vet ikke hva du tok igår-men du burde ikke ta så mye neste gang Gunnar. Ikke vet jeg heller hva han tok - Men skulle gjerne hatt litt jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 solgt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 20, 2006 Share Skrevet Mai 20, 2006 Jeg vet ikke hva du tok igår-men du burde ikke ta så mye neste gang Gunnar. Ikke vet jeg heller hva han tok - Men skulle gjerne hatt litt jeg også... bra historie og da er vi 2. for no slikt kunne jeg tenkt meg og drømt og he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 ja den er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå