Jump to content

helt ny rå pocketbike 11hk (SOLGT)

TOREBMW
 Share

Recommended Posts

har en ny pocketbike som står i kjelleren og støver..fikk den med produksjonsfeil og må ha ny veiv(manglet lager) koster ca 500kr ny..denne er med 11hk og ca 20 000omdr, vannkjølt motor..disse er helt værst :lol: tenker pris på ikke under 2500kr

DSC00263.jpg

Jeg drømte om denne her jævla pocket biken din i natt. Den var rød da, men hadde fortsatt 11hk. Helvete heller, hadde politiet etter meg flere mil fra Krsand til Arendal, på noen svingete fjellveier, jeg på pocket biken (som gikk utroooolig sakte på fjellveiene, måtte holde 1. gir hele tiden), politiet med biler. Midt på turen var jeg også på besøk i en knøttlita rønne av en trehytte og innom en politistasjon hvor jeg kjørte ned trappene, men da jeg kom ut holdt jeg på å bli trappa helt, kjørte rundt på et industriområde (fortsatt kjempesakte i 1. gir) med politiet LØPENDE etter meg før jeg våkna..

Jeg vet ikke hva du tok igår-men du burde ikke ta så mye neste gang Gunnar.

Hehe.. vet ikke hva jeg tok selv heller. Feberfri var jeg også, men hadde en salig skallebank etter vi kom hjem fra Monty Roberts show på BCC. Kan være skallebankhallusinasjoner.

• 4 weeks later...
Jeg vet ikke hva du tok igår-men du burde ikke ta så mye neste gang Gunnar.

Ikke vet jeg heller hva han tok - Men skulle gjerne hatt litt jeg også... :wink:

bra historie og da er vi 2. for no slikt kunne jeg tenkt meg og drømt og he he