turbo4x4 Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Tenker å bygge en m20b25 turbo motor. lurer da på hva dere gjør med motorstyring? dette blir et lav-budgett bygge, å tengte å slippe å bruke 16k på datasprut. Tenker på 2,4 veiv 2,0 råder 2,5 stempel pianotråd å sveising/porting/planing av topp.. har vel ca 300-400 hk i tankene. PS; Har alle delene, Dette er ikke noe fantasi prosjekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 megasquirt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 om du ska ha 3-400 hk så holder det vell med å bytte alle dysene til 535 dyser, og et tilleggssprut. mf2 støtter opptil 200 hk ekstra, det blir 370 hk i 325en din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo4x4 Skrevet April 18, 2006 Forfatter Share Skrevet April 18, 2006 Hvordan blir det med tenning da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 om du ska ha 3-400 hk så holder det vell med å bytte alle dysene til 535 dyser, og et tilleggssprut. mf2 støtter opptil 200 hk ekstra, det blir 370 hk i 325en din! eller bare 535lmm og dyser... forstått det slik at tilleggsprut er bare klatt og bortkastede penger..kan like godt spare penge til datasprut! jeg selv skal kjøre 535lmm og dyser i førsteomgang.. til jeg har råd til sprut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo4x4 Skrevet April 18, 2006 Forfatter Share Skrevet April 18, 2006 Takker for gode råd... er også på jakt etter kort styring til e30.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 535 dyser blir vel i minste laget hvis du skal over 250hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 om du ska ha 3-400 hk så holder det vell med å bytte alle dysene til 535 dyser, og et tilleggssprut. mf2 støtter opptil 200 hk ekstra, det blir 370 hk i 325en din! eller bare 535lmm og dyser... forstått det slik at tilleggsprut er bare klatt og bortkastede penger..kan like godt spare penge til datasprut! jeg selv skal kjøre 535lmm og dyser i førsteomgang.. til jeg har råd til sprut... Hvor har du hørt at tilleggssprut er så ekstremt ubrukelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peter Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 på m20 er innsugmanifoilen slik at med mont av extra dyse foran spjelhus vil de cylindrene i mitten bli favorisert. det er ikke helt heldig med extremt stor effekt og motorbygging på grensen... men til mindre bygg der tåleransen er større funke slikt bare godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Da blir saken en annen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Hvor har du hørt at tilleggssprut er så ekstremt ubrukelig? bla annet her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=18075&highlight=mf2 å ekstremt ubrukelig var ikke det jeg mente.. da har jeg i såfall formulert meg litt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Kan vel bare ta dyser fra s38b38 eller noe slikt, mye som passer over, tilogmed m50b25 gir mer en 535 dysene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Gratulerer mulle du har nettopp åpnet en post som er 2 år gammel, di ble sikkert glade for ditt svar nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Bedre sent enn aldri:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 535 dyser blir vel i minste laget hvis du skal over 250hk. 535 dyser blir for små, de er på 200cc bare. må nok opp i 360cc+ for og få nok fuel. og en chip som senker tenning og gir andre signaler til dysene så du slipper tenningsbank. Ta kontakt med norman på trimchip.com og han vil hjelpe deg med dette, fått mye hjelp av han jeg. EDIT: Åh faen så ikke at posten var såååå gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå