Bimmerlars Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 jeg har svart bil da, men syns de som jeg hadde på bilen min var fete..sota svarte Navn på felger samt dimensjon og dekkdim takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 compomotive MO 7,5/8 * 16/17 kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Jeg har et par helt nye (i eske, aldri montert) lexus look baklykter til face lift E30. Send en pm så skal du få en kjempepris. Fikk feil tilsendt shø.. Vi er jo nesten naboer også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 tror ikke det er så interresant, men takk for tilbudet Dersom de er av typen "sort-lexus-look" så er det kaaanskje håp, om jeg får de billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 compomotive MO7,5/8 * 16/17 kansje? 7.5 17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 syns rødsotede ser veldig bra ut jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 rødsotede er ivertfall lettest å få bra selv.. Tror jeg blir å prøve meg på det først ivertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 vil bare aldri tro d kan bli bra på rød bil. bilen flyter i ett. blir liksom ikke det samme som sorte på sort bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Hvordan blir blinkeffekten hvis man lakker det rødt? Vil det enda være orange blink? Lakker utvendig? Har sett folk som lakker på innsida.. spesielt sorte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 Kjell Rune: Nei jeg tenker det samme som deg, men igjen så er det sikkert ikke Værre en oransje blinkere... Oddis: Om man ikke bytter pærer så blinker det ivertfall ganske så rødt Det sies at om man bytter til superduper oransje led-pærer så skal det blinke korrekt.. Har ikke vært borti folk som lakker på innsiden, men funker sikkert det også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå