Kobar Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Rånetreff lørdag den 22.04.06 i Lyngdal noen mil vest for kristiandsand. Treffet vil foregå på parkeringsplassen til senteret ved E39 lørdag klokka 19.00. ta med mye gummi og godt humør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Er det alleen senter du mener? Satser på at det blir litt spinning og herjing denne gangen(i motsetning til det i mandal...) Uansett, jeg tar en tur bort. Alltids moro å se på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 hehe.. hele mandal by var jo stappet med biler... og lyngdal er jo nesten ikke en by engang.. hvordan pokker skal biler få plass?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Hvis det passer så skal jeg også bort og kikke... Alltid morro med rånetreff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 18, 2006 Forfatter Share Skrevet April 18, 2006 er nok allen senteret ja. skal bli skikkelig morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefenkongtveit Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 sikker på at det er der du mener da? vet at det er biltreff på plassen ved biltema i arendal klokkenn 7 på lørdag (22.06) og.! er vel kansje der du mener? thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 18, 2006 Forfatter Share Skrevet April 18, 2006 nei, d er i lyngdal! har ihvertfall jeg blitt informert om, og det er en del som skal dit ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 litt langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefenkongtveit Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 kobar: ja okai=) men da er det 2 gatebiltreff på sørlandet til lørdag da, enkelt og greit=) vis du går inn på bilforumet.net så ser du at det er arendal (biltema på stoa) og=) mvh thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 Og da blir spørsmålene: Hvilket bør man dra på?.. Hvor kommer det til å komme flest biler og hvor er det plass til flest biler?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 18, 2006 Share Skrevet April 18, 2006 litt langt.. Joa, er et stykke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 jeg skal ihvertfall til Lyngdal, så får vi heller se hva d blir til.. er jo rally stavanger også samme dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 bmw er ikke noen råne-bil! la heller de med volvo 240 og bling-bling japser møte opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 bmw er ikke noen råne-bil! la heller de med volvo 240 og bling-bling japser møte opp! Hehe..som jeg skulla ha sakt det selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 bra jeg ikke er alene om å mene dette da, skywalker men dere andre "rånere" får kose dere og ha et hyggelig treff! hver sin smak vet dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå