Gå til innhold

E30 med "Testarossa" (Ferrari) breddekit!


Elgenkim
 Share

Anbefalte innlegg

Har kommet over en E30 1983 model med Testarossi breddekit (20cm hver side) og er ombygget med 525 motor, boret opp til 2,7, 525 understell, M5 girkasse og interiør, bilen er i tilsynelatende god stand, nylakkert og "shina" opp litt her og der. Seies å vere den eneste lovlig registrerte på norsk veg. Motor og understell stammer fra en 95/96 mod. Det jeg lurer på er om denne bilen er verdt å gi 95 000 for, siden jeg har liten peiling på BMW så hadde det vert kjekt med noe respons på dette. Forhånd takk.

Bilde:

P4100017.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble det ikke forresten solgt en blå 83 mod e30 med akkurat det samme kitet for litt siden? kanskje han har lakkert osv og selger nå dyrere? :P

den mørka har vel vert omdiskutert her tidligere..er nok to slike biler. men den mørke går her i ølen,rigtig nok på prøveskilt! den bilen ble vertfall solgt langt under 90! må si eg synes det var litt drøyt for en e 30 med 80 talls styling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss bare konstantere med en gang at M5 kasse på den motoren(95/96 525i) er BS...passer jo ikke. Imponerer meg noen ganger hvor lite peiling selgere har på kjøretøyene sine :roll:
'

ja det viser seg gang på gang det der, folk vet ikke hva de kjøper..og tydeligvis ikke hva de selger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stylingen er vel ikke noe pluss i denne sammenhengen, men en slik motor, kasse er kansje verdt litt viss årstall og spesifikasjonene stemmer.

Det er vel en 24 ventiler viss det er en 525 motor fra 95-96 vil jeg tro.

Viss dette er trøkt nedi en liten lett E30 og godkjent er det nok verdt en del, men 90k er kansje litt stivt. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som går i ølen nå..kom fra bømlo den vel? Tror han kjøpte den for 85000 eller noe slikt for 2-3 år siden, den var dritstygg og arbeidet med kitet som var satt på var elendig! Vet du hvor mye han fikk for den? 40-50 lapper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som går i ølen nå..kom fra bømlo den vel? Tror han kjøpte den for 85000 eller noe slikt for 2-3 år siden, den var dritstygg og arbeidet med kitet som var satt på var elendig! Vet du hvor mye han fikk for den? 40-50 lapper?

godt mulig det! den såg ikkje særlig bra ut i farten egentlig. har ikkje kikket på bilen eg, men kan finne ut info osv..

hørte snakk om 45 el 65 hehe..la det ikkje på minnet :)

ka interiør sto det i den du snakke om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...