S4_Stavanger Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Som sagt, hvordan kan man spotte en ekte fra en falsk snittser-felg? Noe som står trykket på innsiden kanskje? Har ett par såkalte acschnitzer, men siden det står "alutech" på innsiden tror eg at eg har ekte replica-felger... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 På mine schnitzer felger står det et trykk på innersiden av felgen. På den ene eken: På en annen eke(går ut fra at oz har produsert disse for acs) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick B Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Det står vel gjerne stemplet på en av eikerne, eller felgkanten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 AluTech lager vel en replica felg av Ac Schnitzer type II, så det er vel en stor sjanse for at det er en "ekte" kopi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Molly Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 På originalen står "ACSchnitzer" mellom to av ekene,på kanten av felgen,iaf på den mest kjente felgen. Tror den heter Type 1 eller noe sånt.. Du kan se det på "utsiden" .... Det er også et annet merke/nummer et annet sted på felgen. Forøvrig syntes jeg at ACS-felgene er noe av det bedre til BMW!! Det er laget en del kopier av ASC,f.eks. RH-felgene... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts