jcvold Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 hm,ca 5000 norske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Du finner forresten mange videoer på http://www.eisenmann-technik.de/auspuff ... brk_32.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 jeg vil ha fra grenrøra til cat,og fra cat og helt bak.inkl en fet potte.han sa eg måtte komme innom,så skulle de se på det Hørtes jo rimelig ut da, hvis du får det rustfritt og montert for ca 4000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 jeg vil ha fra grenrøra til cat,og fra cat og helt bak.inkl en fet potte.han sa eg måtte komme innom,så skulle de se på det Jeg vurderer det samme på min E39, kan du holde oss informert om eventuelt pris og hvilken forhandler du bruker.Bilder etter hvert kansje mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Jeg har eisenmann med 4rør ut bak. Ser rått ut. skjekk her : http://www.eisenmann-technik.de/auspuff ... brk_17.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 jeg vil ha fra grenrøra til cat,og fra cat og helt bak.inkl en fet potte.han sa eg måtte komme innom,så skulle de se på det Jeg vurderer det samme på min E39, kan du holde oss informert om eventuelt pris og hvilken forhandler du bruker.Bilder etter hvert kansje mvh Hav det skal eg gjere.kansje 2 kompiser av meg som kjøper samtidig og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå