Audun Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 vil ha sånn jeg å! http://www.multi.fi/~cfrilund/Ppf/tjuks.wmv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 he he funket den vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 He-he. Hva er vitsen? Det blir som med Y2K-motorsykkelen... "Why put a jet engine on a motorcycle? Because WE CAN!" http://video.google.com/videoplay?docid ... 2k&pl=true http://video.google.com/videoplay?docid ... 2k&pl=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 Vitsen? det er jo utrolig morsomt da..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 ehh vitsen med å ha en motor som går bra i bilen? nei vet ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Jeg skjønner vitsen med en bil som går bra pga motoren. Men ser ikke helt vitsen med en motor som går bra i bilen... Men jeg har aldri følt noen spesiell trang til å spinne ut bakdekkene mine. Kanskje derfor. Men at det ser morsomt ut er jeg enig i. Da er vel "morsomt" vitsen med motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Jeg skjønner vitsen med en bil som går bra pga motoren.Men ser ikke helt vitsen med en motor som går bra i bilen... Blir ikke dette det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Åååh, det er bare herlig, den lyden og responsen får meg til å huske første gang jeg så VS motor i godt driv over langstrekka på Rudskogen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 er jo akkurat det som er tøft, fordi de kan, og faktisk gjør det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 For en lyd Noe av det mest spesielle jeg har hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Fy feite,... den der var HEFTIG en sån takk Jeg som syns det ska bli morro med min 520 24v etter en periode med mazda pickup hehe hadde jeg gått over til noe sånt tror jeg pacemakern hadde stoppa hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Heeerlig lyd lyst på noe som poffer i min bil og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 nice.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå