Audun Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 vil ha sånn jeg å! http://www.multi.fi/~cfrilund/Ppf/tjuks.wmv Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Rune Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 he he funket den vil jeg tro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trotto Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 He-he. Hva er vitsen? Det blir som med Y2K-motorsykkelen... "Why put a jet engine on a motorcycle? Because WE CAN!" http://video.google.com/videoplay?docid ... 2k&pl=true http://video.google.com/videoplay?docid ... 2k&pl=true Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audun Posted April 19, 2006 Author Share Posted April 19, 2006 Vitsen? det er jo utrolig morsomt da..! Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOREBMW Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 ehh vitsen med å ha en motor som går bra i bilen? nei vet ikke jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trotto Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Jeg skjønner vitsen med en bil som går bra pga motoren. Men ser ikke helt vitsen med en motor som går bra i bilen... Men jeg har aldri følt noen spesiell trang til å spinne ut bakdekkene mine. Kanskje derfor. Men at det ser morsomt ut er jeg enig i. Da er vel "morsomt" vitsen med motoren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lien Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Jeg skjønner vitsen med en bil som går bra pga motoren.Men ser ikke helt vitsen med en motor som går bra i bilen... Blir ikke dette det samme? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffan C Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Åååh, det er bare herlig, den lyden og responsen får meg til å huske første gang jeg så VS motor i godt driv over langstrekka på Rudskogen . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aama_Racing Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 er jo akkurat det som er tøft, fordi de kan, og faktisk gjør det:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 For en lyd Noe av det mest spesielle jeg har hørt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tweety bimma Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Fy feite,... den der var HEFTIG en sån takk Jeg som syns det ska bli morro med min 520 24v etter en periode med mazda pickup hehe hadde jeg gått over til noe sånt tror jeg pacemakern hadde stoppa hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
2mMy Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Heeerlig lyd lyst på noe som poffer i min bil og Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingolfen Posted April 26, 2006 Share Posted April 26, 2006 nice.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts