Catste Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Hei eg har mulig heten til å få 2 stk 12 fra rockford som er punch serien klc å lurte på om det er enn bra innvestering i enn slik sub?? Mvh Catste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 nja, slettes ikke dumt, men liker mye bedre pioneer da, det er mer min smak, men alle til sitt beste, Rockford er bra det og, så ikke noe dumt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Hei Det er sikker et bra kjøp. Kjøper du de ikke kan du jo få disse 2 til KR 2995.- Spesialpris til deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catste Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Hei Det er sikker et bra kjøp. Kjøper du de ikke kan du jo få disse 2 til KR 2995.- Spesialpris til deg No er det i box fikk dei 2 so no må eg begynne med kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunston Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 er et knall kjøp, har de selv i bilen, gir knall lyd... råder deg til å kjøpe de.. kjøp også resten av anlegget i rockford viss du skal ha nytt anlegg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå