Catste Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Hei eg har mulig heten til å få 2 stk 12 fra rockford som er punch serien klc å lurte på om det er enn bra innvestering i enn slik sub?? Mvh Catste Link to comment Share on other sites More sharing options...
MpA Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 nja, slettes ikke dumt, men liker mye bedre pioneer da, det er mer min smak, men alle til sitt beste, Rockford er bra det og, så ikke noe dumt det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth BMW Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Hei Det er sikker et bra kjøp. Kjøper du de ikke kan du jo få disse 2 til KR 2995.- Spesialpris til deg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Catste Posted April 20, 2006 Author Share Posted April 20, 2006 Hei Det er sikker et bra kjøp. Kjøper du de ikke kan du jo få disse 2 til KR 2995.- Spesialpris til deg No er det i box fikk dei 2 so no må eg begynne med kasse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunston Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 er et knall kjøp, har de selv i bilen, gir knall lyd... råder deg til å kjøpe de.. kjøp også resten av anlegget i rockford viss du skal ha nytt anlegg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts