bmwdude Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Vurderer å selge min e30 320i, var et prosjekt som jeg igrunnen skulle pusse opp. Men har litt lite tid å plass mangel på grunn av at jeg har et e36 prosjekt.. Bilen er eu-godkjent i 2 år og årsavgift er betalt. Bilen ser ikke ut som et glans bilde, men helt grei. Er noen små bulker rundt forbi og høyre forksjerm må byttes. Denn ene lykte festet er gåent. fronten har jeg skrudd av og bak fanger, har en seidel front og gts bak fanger som kan med følge. karosseriet er 95% rust fritt, fant et LITE hull i gulvet på fører siden. Er skinintriør ganske helt å fint, ikke sport men orginalt.. bilen er en 2 dørs med tak luke og bilen er diamant svart. Skal se om jeg kan få ordnet bilder i kveld eller i morgen. Send meg pm eller kontakt meg på 90162170. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1080329 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 mye hadde du tenkt deg for den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 mye hadde du tenkt deg for den da? Vil tippe 15000,- eller bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 års modell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 hva med å lese tekst og overskrift..det er en 88mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 hehe mange som skum leser jævla fort her ja og prisen er 15 eller bud.. bilder kommer. send meg pm dem som vill ha bilder, så skal jeg få prøvd i løpet av helgen Er foresten et m-tech ratt. og no croma gir kule om noen henger seg opp i det Bilen har jeg bare hatt i en måned eller no. så er ikke så giret på å selge denn.. Men jeg å noen kompiser skal kansje begynne med Trial igjenn å da trenger jeg en sykkel. Og har jo denn gule e36n som jeg holder på med, blir igrunnen dyr nokk denn.. Men for se,, om noen tar denn kjapt så selger jeg denn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 Bump!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1080329 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 hvor på sørlandet holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 ring, bilen ryker for 12 i helgen om denn ikke blir solgt nå!! Bor i mandal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo4x4 Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg