Krishell Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 hei, skal selge mine JV høytallere. De har vært brukt i max 10minutter i et bryllup. De har kun ståttt til pynt hos meg og jeg trenger plass ( skal flytte ). Kom med bud, selges billig. ( holder til i spydeberg (østfold)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Desverre er jeg ikke interessert i å kjøpe, jeg prøver nemlig å få solgt mine egne pga plass-mangel, men jeg bare lurer på om du kan slenge ut noe "speccs" på disse? Siden det er en salgs-tråd så er det alltid lurt med litt info om det man skal selge vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 Fader, da må jeg ta de ned fra hylla. uff. skal sjekke i kveld når jeg kommer hjem igjen. så legger jeg ut info da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 varte bryllupet i 10min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 prisantydning da? mulgens interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 ca hva hadde du tenkt a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet April 19, 2006 Forfatter Share Skrevet April 19, 2006 Bryllupet varte lengre. men Alle gikk inn på låven og der er det anlegg fra før. Jeg vet de koster ca 3k stk nye. så hvis jeg får 2k for de sammlet så er jeg fornøyd. jeg har hatt de på veggen bare. som pynt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Skambud på 100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Skambud på 100 Det der er så lite at det ikke passer å kalle det skambud engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 19, 2006 Share Skrevet April 19, 2006 Skambud på 100 Det der er så lite at det ikke passer å kalle det skambud engang! Joda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krishell Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 300w og 4 ohm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå