Krishell Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 hei, skal selge mine JV høytallere. De har vært brukt i max 10minutter i et bryllup. De har kun ståttt til pynt hos meg og jeg trenger plass ( skal flytte ). Kom med bud, selges billig. ( holder til i spydeberg (østfold)) Link to comment Share on other sites More sharing options...
skillbill Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Desverre er jeg ikke interessert i å kjøpe, jeg prøver nemlig å få solgt mine egne pga plass-mangel, men jeg bare lurer på om du kan slenge ut noe "speccs" på disse? Siden det er en salgs-tråd så er det alltid lurt med litt info om det man skal selge vettu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishell Posted April 19, 2006 Author Share Posted April 19, 2006 Fader, da må jeg ta de ned fra hylla. uff. skal sjekke i kveld når jeg kommer hjem igjen. så legger jeg ut info da Link to comment Share on other sites More sharing options...
///M Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 varte bryllupet i 10min Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Anders- Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 prisantydning da? mulgens interessert! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micro_RaCeR Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 ca hva hadde du tenkt a? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishell Posted April 19, 2006 Author Share Posted April 19, 2006 Bryllupet varte lengre. men Alle gikk inn på låven og der er det anlegg fra før. Jeg vet de koster ca 3k stk nye. så hvis jeg får 2k for de sammlet så er jeg fornøyd. jeg har hatt de på veggen bare. som pynt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Skambud på 100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimmerfanatic Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Skambud på 100 Det der er så lite at det ikke passer å kalle det skambud engang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Skambud på 100 Det der er så lite at det ikke passer å kalle det skambud engang! Joda.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krishell Posted April 21, 2006 Author Share Posted April 21, 2006 300w og 4 ohm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts