stiifen Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 satt å kikket etter felger da jeg pluttselig kom over denne! syns det var litt "for" billig dette..kommer jo litt ant på tilstanden da, men alikevell http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... s=1&tot=79 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trotto Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 De på bildet er ikke originale! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 De har bare 19 eiker! Da er de uoriginale? Stemmer det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lien Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Hvor mange har original felgene da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 De har bare 19 eiker! Da er de uoriginale? Stemmer det? ja, og luftventilen ligger bak dekselet på felgen. luften bilr ført gjennom den ene eiken og ut i dekket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trotto Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 De har bare 19 eiker! Da er de uoriginale? Stemmer det? ja, og luftventilen ligger bak dekselet på felgen. luften bilr ført gjennom den ene eiken og ut i dekket. Ikke nødvendigvis. På eldre Alpinafelger, som på mine (Classic), er luftventilen plassert på normalt sted. Sånn midt på 90-tallet kom felgene du refererer til. Disse felgene er en generasjon nyere enn de jeg har, hvor mine har skarpe felgkanter, og disse felgene (Softline) har runde felgkanter. Skjeve uoriginale felger til kr. 2.000,- må jo være årets kjøp. *hehe* Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.E.H Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 mulig at de e feika! men de e jo fette lik uanz egentli! men kopien koste nesten like mye pr stk som originalen! kopi=1600 stk... men den felgen der har jo slått sæ bra på kanten!å d e sikkert den peneste han har sia han har tatt bilde av den! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hagenisse Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Orginale alpina-felger koster nok langt mer enn 1600,- pr stk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trotto Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 VestTuning har et par sett felger liggende. Alpina-felger er nok masse dyrere enn disse replika-felgene ja. Og jeg er ikke uenig med M_POWER_E30 at de er fine med 19 eiker også. Men å kalle de for originale blir jo lurendreieri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.E.H Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Orginale alpina-felger koster nok langt mer enn 1600,- pr stk. trur ikkje d va så mye meire! har sett en forhandler i danmark som selger for 2300 ca pr. stk.!originale Link to comment Share on other sites More sharing options...
R.E.H Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 hvis jeg husker rett da?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cato320 Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Det er replica felger ja har helt like stående på bilen min som jeg vurderer å bytte ut =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts