Bjørn 320 Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 men i og med at det er såpass breie felger(hvertfall bak) så må en vel ha såpass lavt innpress? eller tar jeg feil nå? noen med disse dimensjonen på e36`n sin.. (8,5x7/10x17)??? Du kan jo spørje dei som sel felgane til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Ja hvis forhandlerens ansatte kjører E36 så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 men i og med at det er såpass breie felger(hvertfall bak) så må en vel ha såpass lavt innpress? eller tar jeg feil nå? noen med disse dimensjonen på e36`n sin.. (8,5x7/10x17)??? Hvor lavere innpresset er hvor lenger ut vil de stikke. Bedre med høyt innpress når det er breiefelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Ja, sant det HellBpund, men velger man for høyt innpress, vil ikke da felgen ta borti på innersiden da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 syns faktisk det er fett på både e30 og e36 jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 ET 15 går bak på e36 men må valses endel da..og man må ha slikt innpress for å få brei kant! På gamlebilen min hadde eg 8*18 et 19 framme og 10*18 et 15 bak..var 10 cm kant på felgene der! bak gikk det fint å ikkje bruke spacere men eg brukte 1 cm spacer for å få hjula ut i buen, framme gikk det fint med å bruke 1 cm spacer, men eg brukte 2 cm..prøvte aldri uten spacer framme på min.. Her med 1cm bak og 2 framme Du har vel sett gamlebilen før Kææks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 De felgene der gikk av moten i 1995.. Så, jeg ville IKKe kjøpt dem.. men, så er de jo fine også da,... så du får ta en helhetsvurdering på det. Det som forøvrig er på moten nå er enten store bling bling felger, eller Orginale felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 Yes da John H, har sett bilen Har en ting for felger med brei kant så det blir det, men er usikker på hva! H_c: Hva som har gått av moten spiller ingen rolle tror jeg. Har siklet litt på Tracer felger(protrim.no) men blir i dyreste laget tror jeg. Vi får se hva det blir til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Ja, sant det HellBpund, men velger man for høyt innpress, vil ikke da felgen ta borti på innersiden da?? Spørst det, har 9.5 bak med 45 innpress.. Gikk akkurat, men slo litt med en hammer for å være sikker. Mye mindre arbeid enn å begynne valse osv. Tar 2min med en hammer å slå inn "innersiden" litt Men vil jo bli mindre kant med høyere.. Husker folkevogna før, hadde negativ innpress der -19 om eg ikke husker feil var tider det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 Men jeg vil ha kant!! Da må jeg nok gå for lavt innpress og masse valsing.. jaja shit au! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg hadde ingen problem med å få på brock b1 8,5 fremme og 10 bak. Men seff må det valses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongglenn Skrevet Juni 25, 2006 Share Skrevet Juni 25, 2006 Brock er sinnsykt fete felger.. men det bilde der ser ganske så photoshop ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 25, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2006 Jeg hadde ingen problem med å få på brock b1 8,5 fremme og 10 bak. Men seff må det valses Hvilket inpress hadde du foran og bak da?? Ang. bildet, så er det heelt sikkert photoshoppa ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 Er ikke sikker. 10" felgene er vel ET20. 8,5" er jeg ikke sikker på, men har en anelse om at det kanskje er ET13. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Juni 27, 2006 Share Skrevet Juni 27, 2006 photoshoppa?? ser for min del ut som det er et "streetmeet" i usa... og, hvem trenger dørhåndtak?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå