Gå til innhold

E30 Touring prosjekt.


Ivanrogov
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da står bilen på bukker, tror pakningen innafor muttern på bunnpanna er dårlig. Det lekker olje! :roll:

Har enda ikke fått ordnet opp i jordingsproblemene. Skal se litt på det i kveld. Fronten er limt/lakert med Cdcardic lakk :D Gidder ikke koste på noe penger, ettersom den garantert sprekker igjen. Skal legge film på bakruta i kveld.

Så var det støtfangeren fram, som absolut ikke vil av, (for å ta all rusta, eventuelt skifte hele fronten) Lurer litt på om jeg skal kappe hakk i boltene og slå de løs!? Er ikke spor igjen inne i de skruene/boltene)

Så i dag at jeg mangler innerskjerm på venstre siden fram! :? Høyresiden er dekt 50% av en slags innerskjerm. Er vel ikke noe lurt og kjøre uten innerskjerm? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt inn nye felger, 17"

Legger inn bilde av de på bilen sener i kveld (må legge om)

'Ny' bil er også kjøpt inn, en 320i Coupe fra 1984 :lol:

Bilde_11.jpg

Bilde_108.jpg

Jeg og en kompis skal lære oss og skru bil, så vi skal skru litt på denne tenkte vi! Noen må ta ansvar, satser på at vi lærer oss en del om bil etter vi har skrudd en del timer på den her. :lol::lol:

Skal også prøve og sveise på den her.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Grill-nyrer og toppdeksel vil bli lakert i morgen. Grill i front og bakfanger vil også få seg en spray med svartlakk! Toppdeksel ser egentlig ganske så bra ut, men jeg vil ha det perfekt.

Bilen er jo stylet fra før, så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med den..

Men planen i sommer er:

* Angeleyes (Koed.dk)

* Felger (18")

* Stereo, mangler bass element

* Eksos

Mulig jeg dropper alt og kjøper en ny motor. Har lyst på M50 motor, eller en M20 turbo. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...