Ivanrogov Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2007 Okey. Det høres bra ut. Lurer på om det blir Mtech neste lønning. Kommer ann på om koed får inn fronten. Ser den mangler :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2007 Da har jeg fått montert coilovers og Brock B1. 10x17" bakfelg. det som er virkelig overaskende er at bilen er senket 5cm bak, og den greier fortsatt 4cm til Blir helt sinsykt rått til slutt. Har tatt et par bilder under montering. Kommer i morgen. Fikk ikke etterkontroll før 15mars. Lang ventetid. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Under montering. Skeptisk Liten test av bakfelgene. OBS 5cm senk bak Der har vi fram og bak montert. Viste seg at jeg trenger rundt 1-5mm spacere fram, pga at fjærbene tar i dekket/felgen. Ikke mye om og gjøre. Dårlig bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 koed har bakfanger og ''skjørtene'' og fronten kan du kjøpe fra schmiedmann.no! koster rett i overkant ev 3 lapper for fangeren pluss leppa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Regner med jeg lakerer hele bilen om mtech2 kommer på Største problemet er vel ikke hvor jeg skal skaffe det. Men takk for forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 trenger du å lakke hele bilen da ? er ikkje nødvendig hvis lakken er ok på resten, da lakker du jo seff bre stylinga! skal ha mtech 2 sjøl så har sjekka litt rundt hvor man får! og har funnet ut at for hele kittet til min så må jeg ut med ca 12 lapper tror jeg det var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Ja. kom fram til rundt 12 tusen jeg også. Koster penger. Men det kitte bygger så langt opp, at jeg vurderer 2delt lakk. Blir fort halve bilen og lakkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 foran og bak går det jo som normalt, men på siden har du jo skjørtene som går langt opp! bilen min skal og lakkes todelt! sånn som dette : (kompis som mekka bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Se der ja, sidepanelene bygger langt opp. Samme plan for min, todelt lakk, skilles akkurat der du har tenkt. Min plan er Diamantsvart og Vanilje hvitfarge. Muligens kokosgrå senter på felgene. Vi får se hva fremtidige lønninger sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 så det eneste som kanskje er med mtech2 er at den mangler ett lite ''skjørt'' eller noe som kan få den litt lavere akkurat der, men da tar man noe anna og mekker litt ah, diamantsvart oppe og hvitt nede da ? det hadde blitt bra gråe felger kunne og blitt bra med de to fargene! er greit å skille fargene der, siden du har en naturlig linje skal som du ser ha svart oppe, og grå nede.. og med ein sølvstripe som skiller fargene, lurte en liten stund på om jeg skulle slenge inn litt rødt perlemor i klarlakken, så det glittra litt røde partikkler rundt omkring.... men du kommer enkelt da til å se sprøytebildet.. dvs hvordan du har sprøyta. så dropper den ideen :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 Nydelig front om vinteren; Har ny frontplate som venter på og bli montert. Håper på varmere tider Skal på biltilsynet neste torsdag og få godkjent senkesett og bil generelt. Håper det går smertefritt. Blir vel montering av M3speil, stabstag, baklykter og ratt neste uke. Gleder meg til det. Invendig shine med orginal bmw-skinnprodukter blir det vel også. Kommer mer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Spennende prosjekt !! Skaffer forøvrig M Tech II fronten også på Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Snasne felger Selge GTS frontfangern eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 Skal ikke selge den nei. Skal bruke den når det blir fint vær ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå