Øystein E30 M3 Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 Hei! Jeg lurer på hva det koster å valse hjulbuene bak på en E30 M3? Og hvor jeg kan få det gjort? (helst i nærheten av Bergen) Har funne et sett med felger jeg likte svært godt men de er 10x17 med 245/35 dekk bak så det blir litt trangt om plassen kan man si:)
Frode H. Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 Hvis M3en din er i bra stand så ikke gjør det. De fleste M3 entusiaster kan ikke fordra valsede hjulbuer og bilen vil tape seg i verdi.
MpA Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 mhm, tar jeg ikke helt feil så finnes det et sted oppe på mine, på andre siden av veine fra Bergen go-kart senter, husker ikke hav den butikken het, men kan sjekke får deg, visst det er nærmt nok får deg da..
kabeldeigen Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 Heisann, prøv denne karen, skal vist være rask og billig...... http://www.valsespesialisten.no/
M3 Yngve Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 Må ikke gjøre det på M3 E-30. Ser helt for jævlig ut, når man valser en firkentet skjerm bue. Se bare på den M-3 til Helge Vik. Det er ikke pent. Men det er din bil. Og er den org, så blir den som han andre her nevner, mindre hvert. Kjøp smalere dekk. Det skal gå å få på 235 på 10" felg.
R Andersen Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 er enig i at valsing alà det vik har på bilen sin ikke er så fin, men jeg tror trådstarter bare skal valse kanten på innsiden, og det vil ikke syntest på utsiden. med rett innpress, så skal det ikke være behov for å valse så ekstremt mye. denne bilen har 10 x 17" bak:
TronniE46 Skrevet April 21, 2006 Skrevet April 21, 2006 Billigere med valsing enn breddekit hvertfall
M3 Yngve Skrevet April 22, 2006 Skrevet April 22, 2006 Ja å valse org E-30 og E-36 er fint, men ikke på org M-3 E-30. De har for firkantet skjerm, å da blir det ikke pent. Men om bare mann skal valse inn kanten, så ser man det jo ikke. Men om kanten skal strekkes, så blir det ikke fint. Men det er fint å tøft, på E-30 og E-36. Dette er min mening. Men vals i vei.
Ingenteng Skrevet April 22, 2006 Skrevet April 22, 2006 det går å ha 10x17 med 235 dekk bak på m3. har prøvd det selv. kåmmer jo litt ant på innpresset da
DaggEn Skrevet April 22, 2006 Skrevet April 22, 2006 mhm, tar jeg ikke helt feil så finnes det et sted oppe på minde, på andre siden av veine fra Bergen go-kart senter, husker ikke hav den butikken het, men kan sjekke får deg, visst det er nærmt nok får deg da.. Sikkert Bergen-bilelektronikk du tenker på...? Vet hvertfall at de er svært useriøse der oppe. www.valsespesialisten.no sa at han skulle ha seg en tur til Bergen etter påsken. Hør me han.
bimmerdude Skrevet April 22, 2006 Skrevet April 22, 2006 Heisann, prøv denne karen, skal vist være rask og billig...... http://www.valsespesialisten.no/ Er det ikke 750 kr pr skjerm han tar? Altså 3000 kr for hele bilen! Er det billig?
R Andersen Skrevet April 22, 2006 Skrevet April 22, 2006 Heisann, prøv denne karen, skal vist være rask og billig...... http://www.valsespesialisten.no/ Er det ikke 750 kr pr skjerm han tar? Altså 3000 kr for hele bilen! Er det billig? nei, hvis det stemmer, så syntest jeg det var en litt stiv pris.
danni Skrevet April 22, 2006 Skrevet April 22, 2006 vals ivei er min mening.. skal det selv jeg, selv om de aller fleste syns dette er stygt og dumt.. men viktigste er at en selv er fornøyd drit i alle andres meninger, ingen som bestemmer åssen bilen din skal se ut.. men dette er jo selvsagt bare synspunkter rundt det hele da men.. er vel sånn at det kanskje ikke er så lønnsomt på en orginal bil med tanke på senere, men det er opp til hver enkelt det.. lykke til
Øystein E30 M3 Skrevet April 23, 2006 Forfatter Skrevet April 23, 2006 Har vært "offline" noen dager jeg,men skal si det var komt mye meninger om denne saken:) virker ikke som valsing er så populært på en E30 M3,spesiellt ikke om den er i bra stand... og det er jo selfølgeli min,hehe:) men nå har det seg slik at jeg har kjøpt ett sett med felger (de har faktisk vært Helge Vik sine en gang:) og innpresset tror jeg var 10 bak og det er jo litt lite sammenlignet med orginalt som er 27... Slik jeg ser det så må jeg nok valse litt! Skal snakke med "valsespessialisten" i morgen,har hørt rykte om at han skal til bergen til helga! Viss det er noen som kan få det fint så er det nå han!? (har jeg hørt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå