bimmerdude Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Tenkt å bestille der jeg også.. noen som egentlig er fornøyd? Og til han over her som betalte på forhånd fikk du igjen pengene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Har fått svar på mail derfra flere ganger nå i det siste jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Har fått svar på mail derfra flere ganger nå i det siste jeg! Bestilt felger der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Har ikke bestilt enda nei! Bare fått opplysninger om hvilke felger i 19" som passer til min 407. Har hatt dialog fra ei som heter katarina og en som heter ole fra Sharif.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Kan jeg få nummeret til en av de? send på pm, du får 100spenn om jeg kommer igjennom:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Det er bedere å betale litt mer, å få felger å dekk når du blir lovt. Det er ikke bestandig det billigste er best. Mitt råd er å bestille de et annet sted. Da slipper du mye "stress" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Vet du om et annet sted hvor de selger ASA FN1 felgene? Hvor leveringstiden er kort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Har vært i kontakt med de pr mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Jeg har generelt dårlig erfaring med sharif. Jeg kjøpte nye felger der i fjor! Når de skulle ta av de gamle felgene fikk de ikke løs senterkoppen i midten som sitter fast med gjenger.. De hadde ikke noe som helst til å få de av med, ikke en gang en rørtang, så jeg måtte selv ta de av sa de og strevde vel i et kvarter med rå makt for å få de av. Så, når de nye felgene omsider var på bilen og jeg kjørte vekk derfra(etter å ha vært der i omlag 4 timer) ristet det litt i rattet, men tenkte ikke noe mer over det før en kompis av meg kjørte bak meg dagen etter og når vi stopper sier han at felgene dine vingler noe helt jævlig; ser ut som de skal dette av.. skjønte fort at senterringer var feilen her, så jeg dro opp igjen til sharif og brukte kjeften! Så tok de bilen min på bukken med EN gang og skiftet til nye senterringer. De hadde faktisk satt på feil senterringer første gang.. gidder ikke å handle der lenger merker jeg! Selv om det er billig er det nødvendigvis ikke så bra. Dårlig kval på felga og smådårlig service. Felgene var også blitt flasset ved bolthullene etter monteringa dems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Sharifs har jo en underavd/sammarbeidspartner i Ålesund,prøv der... http://www.dekkbaron1.no/web/x.aspx Jeg har selv vært oppe med Sharifs mange ganger og kjøpt dekk men ikke felger....Jeg holder meg til originale BMW felger Forstår ikke att dere på død og liv absolutt må ha noe annet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Fordi det ikke er alle som har slike fasjonable og fjonge bil(er) som du har Skal jeg absolutt ha bilen min 100% original, så kjøper jeg meg heller en Toyota Yaris. Jeg vil forøvrig ikke si at -felger- er de mest "ekstreeeeme" ting man kan gjøre med en bil. De som absolutt må være original-fan har jeg ikke mye sansen for. Men men... smaken er jo som..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mms Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 Ikke søren om noen kan den forbanna telefonen. Begynt å bli litt irritert no! Verken sharif eller dekkbaron1 svarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Fordi det ikke er alle som har slike fasjonable og fjonge bil(er) som du har Skal jeg absolutt ha bilen min 100% original, så kjøper jeg meg heller en Toyota Yaris. Jeg vil forøvrig ikke si at -felger- er de mest "ekstreeeeme" ting man kan gjøre med en bil. De som absolutt må være original-fan har jeg ikke mye sansen for. Men men... smaken er jo som..... Jeg er ingen originalpoliti,og jeg er ikke ute etter att bilen min skal være 100% original heller...Det jeg mener er att det finnes mange bra design blant BMW sine originale felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Ikke søren om noen kan den forbanna telefonen. Begynt å bli litt irritert no!Verken sharif eller dekkbaron1 svarer. Men dette er absolutt den verste tiden på hele året om du ønsker å komme i kontakt med Sharif,mitt råd til deg vent et par uker minst om du ønsker og handle der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 http://www.big-wheels.no/ Konkuransedyktige priser, fri frakt landet rundt Hva er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå