skillbill Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 www.schmiedmann.no og gsbildeler.np har vel baklysene du er på jakt etter kjøpte mine hos schmiedmann ihvertfall! du har noe plast jeg har lyst på og sølvgrå er en fin farge på e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Pent! Utrolig hvor mye sommerdekk gjør med bilen, kan liksom ikke få kasta hjulkapslene langt nok unna etter en lang vinter! Er vel bare å speide etter denne når man er innom Bodø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 nice nice silke sikle! ja sommerfelgene harsykt mye å si på utsende syns jeg å (L) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TrondK Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 nice,. grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PålRot Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 Pent! Utrolig hvor mye sommerdekk gjør med bilen, kan liksom ikke få kasta hjulkapslene langt nok unna etter en lang vinter!Er vel bare å speide etter denne når man er innom Bodø! hvor kommer du fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas4 Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Har du kjøpt den i Bergen?? Lignet veldig på en som har gått her som var tilsalgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PålRot Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 Har du kjøpt den i Bergen?? Lignet veldig på en som har gått her som var tilsalgs! nei den kommer fra finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolfen Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå