325iCoupe Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Min kjære er diamantsvart.Jeg kunne gjerne tenkt meg en litt mørkere farge.En mellomting mellom diamantsvart og svart kanskje.Skal kun lakkere bilen utvendig, så vil ikke at skille mellom inn og utvendig skal bli for stort heller.Noen som har peiling på en fargekode/fargenavn som kunne passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 svart mica metalic er fin og ligner litt. di bruker den på toyota avensis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 diamant svart med litt mindre sølv i... er det ikke sølv partikler i den.. eller noe som ligner det.. nå ble jeg usikker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 har svatrz II på to av mine, og når den er ren, så er den ganske blank: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim ///Cabriolet Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 cosmos sort er ei pen sortfarge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Sahpire black er vist meget fin svart farge.. Du finner forresten en del fargekoder under TEKNISK til venstre nede på sia her, prøv å se der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Sahpire black er vist meget fin svart farge..Du finner forresten en del fargekoder under TEKNISK til venstre nede på sia her, prøv å se der. Min er Sahpire black... Den virker litt grå hvis du gidder å kikke lenge nok Men alle sorte biler blir blanke når de er reine da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 svart mica metalic er fin og ligner litt. di bruker den på toyota avensis. Ikke gjør det. Lakker heller i en original bmw farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325iCoupe Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 Takk for alle svar Blir kanskje saphire black eller jet black. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Men alle sorte biler blir blanke når de er reine da: blir slitt sort lakk også. dieseldyret blir langtifra like blank, men den fortjener snart en hellakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå