Stjernstedt Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Hei Kom over disse felgene, tror jeg slår til denne uken. Er ikke dette billig kjøp? RH felger 17" alutec (8Jx17xh2 ET35 DT120) Dekk Star Preformer 225x45-ZR-17 (90W) 3.999 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ingard Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Hvis dekkene er gode ja.. Så jo nettopp denne og ble interessert jeg også.. Men kan ikke ta fra deg kjøpet, får ikke lønning før 5.mai.. Elsker de felgene der.. Litt kant, og stilrene.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballder Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Da har jeg kjøpt dem.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stjernstedt Posted April 20, 2006 Author Share Posted April 20, 2006 Ja, var ikke så lurt å nevne dette Snilt at du lar meg få de Ballder: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballder Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Hehe.. Neida. Hakke det da. Du burde gå for de der. Var grei pris det der. Ikke tenk for lenge.. Tror de der kan gå fort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stjernstedt Posted April 20, 2006 Author Share Posted April 20, 2006 Hehe takk. Ja har snakket med eieren, regner med jeg henter de iløpet av uken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballder Posted April 20, 2006 Share Posted April 20, 2006 Da gratulerer vi med nye felger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stjernstedt Posted April 20, 2006 Author Share Posted April 20, 2006 Jo takk, vi får se. Kanskje jeg legger inn noen bilder til helgen EDIT: Hel*/*ete! Kontakten han idag og sa når jeg kunne komme og se på felgene, men fikk svar at toget hadde gått! Trudde han forsto at jeg skulle ha de.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ballder Posted April 21, 2006 Share Posted April 21, 2006 Var vel det jeg mente igrunn. Penger som gjelder desverre. Har muligens tenk til og selge noen 8*19" m3 felger med 235/35 dekk etterhvert. Utrops pris vil da bli ca 6k. Følge med. Har hatt de på cab'n et par sommere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts