miig Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 Hei kjøpte meg nye 19" felger her om dagen. De på Sharif mente at siden jeg skulle senke bilen så ble de penere med 215/35/19 enn 225/35/19. Jeg tenkte somså at de vet va de prater om, så jeg sa ja. Da jeg kom hjem å fikk montert felgene ser jeg at felgene (8,5 X 19") er MYE bredere enn dekkene.. Er det vanlig med så mye kant på felgene?? Er det mange her med 225/35/19 på e36?? Har dere hatt noe problemer me senking?? Morten
///Magnus Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 Dekket blir rimelig strukket med 215 på 8,5" ja. Jeg har 225 på 8,5" på vinterdekkene og det strekker mer enn nok synes jeg... Kan jo ha opp mot 255 på 8,5" felg.
Bimern Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 Har 235/35-19 på min med moderat senking 30/15, funker fint det.
miig Skrevet April 20, 2006 Forfatter Skrevet April 20, 2006 Slik ser mine ut.. Er det lovlig med så mye kant? Farlig for dekkene??
hagenisse Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 Er det vanlig med så mye kant på felgene?? Vanlig og vanlig.. 215-dekk passer bedre på 7,5 felg, men det er jo mange som kjører slik du har det - samt synes det er kult. Personlig synes jeg det både ser idiotisk ut, samt at man utsetter jo felgkanten enda mer.. Så ut som hjulet stod vel langt ut..?
miig Skrevet April 20, 2006 Forfatter Skrevet April 20, 2006 Er det vanlig med så mye kant på felgene?? Vanlig og vanlig.. 215-dekk passer bedre på 7,5 felg, men det er jo mange som kjører slik du har det - samt synes det er kult. Personlig synes jeg det både ser idiotisk ut, samt at man utsetter jo felgkanten enda mer.. Så ut som hjulet stod vel langt ut..? Syntes ikke det var no spesielt fint jeg heller.. Kjøpte de på tirsdag, er det for seint å få byttet dem? Syns jeg ble litt lurt der ja Dekken stikker ikke ut av hjulbuen hvis det var det du tenkte på? Bare ser sånn ut på bildet..
hagenisse Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 Oki, det ser slik ut ja. Det ser også ut som du burde få fortgang i senkeplanene Kule felger det der.
mortena Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 Tyskerstuk så det holder!! Er ikke pent, synes jeg. Ser ikke ut. Skjønner ikke hvordan folk som driver med dekk til daglig kan anbefale noe sånt.
miig Skrevet April 20, 2006 Forfatter Skrevet April 20, 2006 hmm.. Kan jo ikke unngå å føle meg litt lurt her!! Han mente absolutt at dette var det beste til 19".. Noen som har noen erfaringer med Sharif's Dekksenter ang. slike ting? Eller må jeg kanskje bare leve med det?? Oki, det ser slik ut ja. Det ser også ut som du burde få fortgang i senkeplanene Kule felger det der. Hehe.. Jeg vet!! Ang senking. Hvorfor er E36 så veldig mye lavere bak enn foran?? Er det mulig og bare senke foran??
InZider Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 bare vent til du får senka bilen litt, det er jo mye finere når dekkene blir strekt på, så sant du får senka bilen litt. så detta tror jeg blir dit pent
jpse36 Skrevet April 20, 2006 Skrevet April 20, 2006 det er den kombinasjonen som er best.. syns du skal være veldig fornøyd jeg.. ikke føl deg lurt ihvertfall.. grunnen til at vi setter på store 19" felger er jo fordi vi vil at bilen skal se bra ut.. å med dekk som er strukket så ser det enda bedre ut. hadde 215/40 på bilen min før og 60/40 senking, det gikk helt bra uten noen subbing.. nå har jeg 225/40 å nå subber det ofte..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå