2mMy Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Jeg handla mine på Ebay! ukjent merke evt så kan du handle på umnitza.com! noe dyrere, men mer lyssterk! Til Msport! lakkinga kosta meg vel ca 2000,- på et lokalt verksted! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 18, 2007 Share Skrevet Oktober 18, 2007 okok. Men m5 speila m husker du hva de kostet totalt ? med frakten. Kjøpte du de fra schmiedmann forresten ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Kjøpte vel speila fra koed! kosta vel en 2800,- mener jeg! schmiedmann skal vel ha enda en tusenlapp for samma speila! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 okok;) thanks. Desse speila: https://www.koed.dk/2.1.asp?anker=boksa ... sanker_323 Til følgende modeller: Alle Limousine Alle Touring De passer vel til min E39 sedan ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 limousine = sedan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 20, 2007 Share Skrevet Oktober 20, 2007 limousine = sedan! ah okey! skjønner:p Hehe.. Sportsspejle, M5-Kopi -Sæt- DKK 2.689,00 Til følgende modeller: Alle Limousine Alle Touring Med følgende udstyr: Med Sæde memory Med Fold-op funktion Bemærk: - Udstyrs valget er IKKE til eftermontering. - Men skal matche bilens aktuelle udstyr. De du kjøpte eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2007 kjøpte bare speil, uten fold up og sete memory jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 hvor mange cm er bakrute senkeren din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 9, 2007 Forfatter Share Skrevet November 9, 2007 hvor mange cm er bakrute senkeren din ? tror den er grovt en 10-12 cm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 PEN BIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet November 9, 2007 Share Skrevet November 9, 2007 ok Hva med det svarte nyre settet ? Kom det i den fargen fra webshoppen ? regna me du kjøpte det også hos koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 10, 2007 Forfatter Share Skrevet November 10, 2007 ehm.. det lurer jeg og litt på kjøpte et sett nyrer fra schmiedmann engang! men det var ikke facelift nyrene! de kommer matt sorte til vanlig! men mine er lakket i fargen min gitt! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet November 11, 2007 Share Skrevet November 11, 2007 aah ok ^^ for vel lakke de i fargen min når jeg får de da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet November 14, 2007 Forfatter Share Skrevet November 14, 2007 Sånn! idag tok jeg å betalte resten av lånet i et jafs! Så nå er bilen BARE MIN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 14, 2007 Share Skrevet November 14, 2007 Gratulerer! Lånefri bil er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå