Gunnar Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Kjøpte du nytt eller? Jeg har fire strøkne dørhåndtak liggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Kjøpte du nytt eller? Jeg har fire strøkne dørhåndtak liggende.. ja kjøpte et nytt innvendig! overraska over at de faktisk hadde det på lager og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Denne var skikkelig fin. Digg eksoslyd Lurte på noe lignende på min bil men jeg syns prisene var ganske hårete. Over 10 000 kr er ikke aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 Denne var skikkelig fin. Digg eksoslydLurte på noe lignende på min bil men jeg syns prisene var ganske hårete. Over 10 000 kr er ikke aktuelt. hehe, joda prisen er vel litt over gjennomsnittet! men det glemmer du fort når gasser!! tunneler er jo bare drømmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Hehehehe.... Redd for at økonomisjefen her hjemme ikke glemmer prislappen så lett om jeg går bort å bestiller meg slik eksos. Men det hadde jo vært uberfett. Det passet jo kanonbra til din bil. Hørtes jo nesten ut som en M5 og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Utrolig flott bil du har!! Er det sånn at vurdere salg av sommerhjula? Isåfall er jeg intr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Utrolig flott bil du har!! Er det sånn at vurdere salg av sommerhjula? Isåfall er jeg intr... hehe, er nok mer bare en ønsketenkning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 2mMy kan selge sommerfelgene sine han.. da kan du jo kjøpe deg 19" med brei kant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Legg ut bilder om hvordan bilen er nå da? inni, utenfor, motor osv sykt pen asso ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 snø, snø snø!! ARGH! jeg vil ha på sommerhjul og leppe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 forbanna snø!! Gir seg jo f.. ikke heller jo! I grunn glad jeg la tilbake til vinterhjul på torsdag.. hehe! Men, våren kommer nok like fort som det siste snøfallet kom.. får vi håpe på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Snø er vel og bra, er saltslaps som er horete.. Skikkelig genialt når de INNE I BYEN salter uten å brøyte først... Idioter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 Snø er vel og bra, er saltslaps som er horete..Skikkelig genialt når de INNE I BYEN salter uten å brøyte først... Idioter! nok idioter som brøyter hvertfall. Spesielt flinke mange av disse på traktor. Lager brøytekanter uten like slik at man ikke ser en damn shit! håpløst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2008 Kan vel oppdatere litt igjen! denna helgen er bilen blitt klargjort til vårmønstring! vasket, polert, oljeservice og fått på leppa! det ble snasent! =) og bilder seff Er ikke SÅ lav faktisk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
op Skrevet Mai 3, 2008 Share Skrevet Mai 3, 2008 Oii... Den så ordentlig sint ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå