2mMy Skrevet Mai 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2008 rå bil du har! hvilken årsmodell er det og kilometerstand?bilen er lagd 12/96 så det vil si en 97 mod, som har gått tohundre og nok! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 rå bil du har! hvilken årsmodell er det og kilometerstand?bilen er lagd 12/96 så det vil si en 97 mod, som har gått tohundre og nok! =)okey jeg er på utkikk etter en lignende din, hvertfall en med m5-front vanskelig å finne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 rå bil du har! hvilken årsmodell er det og kilometerstand?bilen er lagd 12/96 så det vil si en 97 mod, som har gått tohundre og nok! =)okey jeg er på utkikk etter en lignende din, hvertfall en med m5-front vanskelig å finne Kan du ikke bare slenge inn et bud på denne da? Skal ikke se bortifra en tommy som har litt lyst på ny bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje325i Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Kan du ikke bare slenge inn et bud på denne da? Skal ikke se bortifra en tommy som har litt lyst på ny bil.. Winkhehe, hadde ikke vært så dumt det men er gått litt langt for min del dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxiim Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Pen bil! Men er de noen som veit hvor i kan kjøpe Hamann look leppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 20, 2008 Share Skrevet Juli 20, 2008 Pen bil! Men er de noen som veit hvor i kan kjøpe Hamann look leppa? Siterer 2mMy, Ebay har mye rart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 29, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2009 Da er utrolig nok bilen min snart godkjent! blei sendt til satans vegvesen pga senkesettet! men har nå fått godkjent senkesettet, venter på nytt vognkort =) så da skal jeg bare på etterkontrollen i morra, for det hadde dem sluttet å ta på vegvesenet :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 makan til meningsløse greier det der at man skal ha en godkjennelse av godkjennelsen av senkesettet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2009 makan til meningsløse greier det der at man skal ha en godkjennelse av godkjennelsen av senkesettet.. hehe, det kan du si! så nå er det vel strax ut i garasjen å montere alt det ulovlige igjen da men blei litt fornøyd med at han ikke gjorde noe big deal ut av vinduene da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Grabba med godkjenning!! Får vel bestille time for 4-hjulskontroll selv og stikke innom BT å få dette godkjent:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 1, 2009 Share Skrevet Februar 1, 2009 Hva skjedde ? Stoppa i kontroll eller? Og hvorfor sa de ikke noe på sotinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2009 Hva skjedde ? Stoppa i kontroll eller? Og hvorfor sa de ikke noe på sotinga? nei, prøvde å ta eu kontroll! så da sendte dem meg like godt opp på satans vegvesen! han sa litt fy fy og viftet med fingeren, men han hadde et litt lurt smil og da så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Mars 6, 2009 Share Skrevet Mars 6, 2009 Dææven! Bilen din må være den fineste e39'n jeg har sett! Fy faen så missunnelig jeg er Stjal det ene bildet ditt, og satt det som bakgrunn på pcn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2009 hehe! takk takk! bare bruk det du føler for =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjapp1 Skrevet Mars 16, 2009 Share Skrevet Mars 16, 2009 bilen din er nå inspirasjonen min for min egen bil! nydelig clean og gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå