2mMy Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Utrolig lekker bil! Skal du selge gamle hjula når du får de nye? Intressert å vite pris vist du skal de gamle er nok solgt alt! venter bare utålmodig på de nye felgene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Det trur jeg på fått vite noen leverings dato? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Det trur jeg på fått vite noen leverings dato? nei, har ikke det! men må komme nå snart tror jeg! over 4 uker siden bestillingsdato! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Da er det på tide at de kommer, kan høres ut som GS dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Det trur jeg på fått vite noen leverings dato? nei, har ikke det! men må komme nå snart tror jeg! over 4 uker siden bestillingsdato! Hvis de ikke kan spore opp noe sporingsnr på pakka, hadde ikke jeg betalt ei krone.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Det trur jeg på fått vite noen leverings dato? nei, har ikke det! men må komme nå snart tror jeg! over 4 uker siden bestillingsdato! Hvis de ikke kan spore opp noe sporingsnr på pakka, hadde ikke jeg betalt ei krone.. hakke fått no sporings nummer eller noe. så regner ikke med at det er sendt engang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Bare å ringe GS og avbestille. Så kjøper du noen andre 19" som ikke er sorte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Bare å ringe GS og avbestille. Så kjøper du noen andre 19" som ikke er sorte . + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 hehe, dere er skeptiske skjønner jeg! men jeg tror det blir bra jeg =) fikk mail ista om at felgene skal bli sendt i morra da så =) bare skynde meg å få polert bilen snart og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 bare skynde meg å få polert bilen snart og! Blir forresten pussetreff 1 Mai . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 bare skynde meg å få polert bilen snart og! Blir forresten pussetreff 1 Mai . er vel kanskje ikke populært å stille opp med en flaske meguaiers da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 er vel kanskje ikke populært å stille opp med en flaske meguaiers da No problem. Du kan ta med deg & bruke hva du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 bare skynde meg å få polert bilen snart og! Blir forresten pussetreff 1 Mai . Lager du en tråd om treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Lager du en tråd om treffet? Skal få gjort det etterhvert. Må bare fikse meg fri fra jobb, samt avtale med Kepler . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 23, 2009 Forfatter Share Skrevet April 23, 2009 Sånn, da har felgene kommet etter 5 uker med venting! raskt bilde med felgene på, selvom om bilen er litt møkkete passe bursdagsgave til meg selv synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå