2mMy Skrevet August 15, 2009 Forfatter Share Skrevet August 15, 2009 det er 310 overlada hester og litt i overkanten av 500 nm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rommis Skrevet August 16, 2009 Share Skrevet August 16, 2009 Gratulerer med ny bil Tommy!!!!!! Kikket på S4`n på nettet, den var niiiice!!!! Du får stikke innom og vise den en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 17, 2009 Forfatter Share Skrevet August 17, 2009 jaja, du fikk en liten titt ista da rommis! par bilder til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Triller du rundt på prøveskilt? Syns ikke ringene på panseret gjorde seg helt, men ellers pen bil. Ikke lett å gjemme seg unna med den fargen.. Traff forresten noe jeg vil anta var en RS4 i dag ved jobb. Sort, samme karosseri som din, lav og brede skjermer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 ja. Har kjørt med prøveskilt mens jeg ventet på skiltene som kom idag nei, er enig i audimerket på panseret ikke er det peneste. Kunne vært mye bedre gjort, for det var hvertfall helt jævlig irl. Håper det skal bli noe bedre snart. Har bestilt et nytt svart audi merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 18, 2009 Share Skrevet August 18, 2009 Triller du rundt på prøveskilt?Syns ikke ringene på panseret gjorde seg helt, men ellers pen bil. Ikke lett å gjemme seg unna med den fargen.. Traff forresten noe jeg vil anta var en RS4 i dag ved jobb. Sort, samme karosseri som din, lav og brede skjermer. De ringene er dekor på utskjæring i panseret....kjøling til turbo sikkert Men synd de har gjort det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 18, 2009 Forfatter Share Skrevet August 18, 2009 skulle det vært kjøling til turbo, så burde det jo vært 2 hull. Funker kanskje litt om man hadde hatt et åpent luftfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 da ser det ut som gamle bilen min har fått ny eier og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 er det noen som trenger noe deler kanskje? har et gammalt stoff interiør har vel et sett med gamle baklys.. gammal standard frontfanger senkerskåler 10mm skiposer tror jeg at jeg har 2 av.. skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Mye for senkeskålene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 19, 2009 Share Skrevet August 19, 2009 Næh, Arild Vedvik jo Skikkelig FM det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 19, 2009 Forfatter Share Skrevet August 19, 2009 Mye for senkeskålene ? si en sum, så tar vi det derifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Hakke peiling på hvor mye de koster nye engang jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet August 20, 2009 Forfatter Share Skrevet August 20, 2009 nye på schmiedemann sto det 860,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 20, 2009 Share Skrevet August 20, 2009 Hva med 250,- ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå