2mMy Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 kitta: jeg kjøpte pærer eller leds fra umnitza så kobla jeg på litt strøm.. sterke greier detta når de først er satt på plass ser det slik ut så satte man på xenon lysa, så ser man litt hvor blå de er! alle lysa på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2006 Fin bil! Takk Hvordan har du festet lyktespoilerene? Tape? Lim? sikaflex Og hvorfor er Angel Eyes'en din så innmari blå? umnitza predator ice blue Ser ut som om fangeren er ruglete nederst, - sånn gaffa-tape/"tectyl-look", er den det eller ligger det i støpen? møkk bare Original BMW eller fanger fra GS/KOED? schmiedmann.dk selger kopi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Hva slaks felger, dimensjon er det på dekk/ felg. Var lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Desember 31, 2006 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2006 www.race2000.de 18" felg, 9" foran med 235/40/18 og bak med 10,5 265/35/18 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Desember 31, 2006 Share Skrevet Desember 31, 2006 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Syns det var litt stilig med blåe AE ringer Har du noen bilder av hele bilen med ringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Ihvertfall bedre enn de in.pro ringene jeg hadde på min E34, men kansje litt for blå farge . O.T: Tok det lang tid fra bestilling til levering fra umnitza??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 1, 2007 Share Skrevet Januar 1, 2007 Litt vel blå ringer, men ellers en pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 hehe, fargen er som sagt feil! så skal bli byttet til noe mer normalt! leveringer tok 2 uker inkludert helligdager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Januar 2, 2007 Share Skrevet Januar 2, 2007 fin bil er det hella lykter du har??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2007 hella ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Januar 4, 2007 Share Skrevet Januar 4, 2007 sorry tommy, kan ikke si meg helt enig her =) når jeg bruker tåkelys/parklys på dagtid synes jeg det er penest når de har samme fargetemperatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2007 sorry tommy, kan ikke si meg helt enig her =)når jeg bruker tåkelys/parklys på dagtid synes jeg det er penest når de har samme fargetemperatur.. hehe jepp! var som sagt feilvare detta da! så de er returnert =) og så kommer det heller xenonhvite! tror det blir litt bedre ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Storkaren Skrevet Januar 6, 2007 Share Skrevet Januar 6, 2007 noen flotte felger du har! Hvor mye kostet de inkludert frakt og dekk? prøvde å gå inn på den siden for å finne ut, men tysken min er dårlig vedlikeholdt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2007 2.660,00€ står det på siden der.. jeg har ikke kjøpt dem nye.. så veit ikke helt ang frakt osv! men runder nok fort 25 laken for en ferdig felgpakke derifra ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå