2mMy Skrevet Oktober 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2007 fikk en leppe idag som skal på under M5 fangeren! =) Så fikk jeg noen pærer til Angel Eye'ne mine! Ny pære vs Orginale Close up av den nye pæra Close up av vanlig litt forskjellig lys på! Med 6000k i bakgrunn Også 6000k nærlys, 8000k tåkelys, og det som skal være 7000k AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Oktober 11, 2007 Share Skrevet Oktober 11, 2007 Ble skikkelig tøfft detta:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 12, 2007 Share Skrevet Oktober 12, 2007 gromt! får montere leppa etterpå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2007 det gikk jo dritt! viste seg at hele slangefestet på termostathuset hadde ryki! så da står bilen IGJEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 de m5 speila dine , har du lakkert dem selv eller ? Hva fargekode er det på bilen din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 de m5 speila dine , har du lakkert dem selv eller ? Hva fargekode er det på bilen din ? Neida! de blei sendt til lakking sammen med bakfangeren og takspoileren! 668 er vel fargekoden min gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msport Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 okok! hva kosta det ca ? Skal kjøpe de nå, må neste ha de i samme farge som bilen. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 God damn Tommy! Her har det blitt handla xenon mens jeg har vært vekk, ser fint ut . Men har du hatt kjølevannsproblemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 God damn Tommy! Her har det blitt handla xenon mens jeg har vært vekk, ser fint ut .Men har du hatt kjølevannsproblemer? jupp, startet med luft i systemet tror jeg! venter på et nytt termostathus som kommer i morra! Da skal nok bilen være oppe å gå igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Akkurat! Sjekk/ bytt(hvis den er fra bilen var ny) vannpumpa i samme slengen som systemet er drenert. Koster ca 6- 700,- og er enkel å skifte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 hehe, trenger da ikke drenere systemet bare for å bytte et ødelagt termostathus! =) den jobben gidder jeg ikke igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 Selvfølgelig trenger du ikke å drenere ut alt vannet, men du må jo fylle opp endel igjen og lufte etter skifte av huset. Pumpa sitter jo også rett ved, og er en svakhet etter mange år og km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Selvfølgelig trenger du ikke å drenere ut alt vannet, men du må jo fylle opp endel igjen og lufte etter skifte av huset. Pumpa sitter jo også rett ved, og er en svakhet etter mange år og km hehe, har fått med meg det nå nå har vel bilen stått mer eller mindre siden første uka i september, så nå vil ha bilen opp å gå igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Oktober 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2007 bilde fra før jeg fant ut at termostathuset var fucka! også fiksa nytt panser emblem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Oktober 17, 2007 Share Skrevet Oktober 17, 2007 hvor fekk du tak i de lysa til angel eys`a? ka type å merke? var uberfett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå