SteffenM2 Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 totalt for meg inkl bilen vil den komme på 123000.- inkl alle avgifter.. om jeg henter den og den skal selges vil den aldri bli solgt for den prisen hvertfall Å fy faen KJØP DEN!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 jobber med det.. får kose litt med bankdama Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Bilder??? Dette virka VELDIG bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildJr Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 har ikke bilder av bilen, men jeg har prøvd den for noen år siden når jeg var der nede. Den var strøken da og er knapt rørt siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 http://autoscout24.de/home/index/detail ... berschrift Det er ikke denne da? Ikke fullt så strøken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå