babjorn Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 318is motor er vel ganske ettertraktet..men vet ikke åassen det er med hk avgifter å sånn,spørs kanskje på alder ...vet ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundgotcustomstreet Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 trenger en 4.0 M60 motor..og vader interiøret selvfølgelig og dashbordet til e46 m. alu. list...19" M3 felger hadde jeg og kommet til å kjøpt for den rette prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Wow.. nå har jeg litt å henge fingrene i her ser jeg! Bare fortsett å legg inn ting som ønskes... =) Det er M3 som er noe ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 alle digger ting med "M" på... det slår aldri feil... fine rekke-seksere er vel også pop ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Jepp.. planen er å klare å levere til ok priser.. slik at folk kan få det de vil ha:) måtte bare lodde steminga her litt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 som nevnt sorte skinn interører til e39 =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Tak til E-36 sedan hadde passet meg utmerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Ja som nevnt M-stasj!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Vil tro at M3 Vader stolene er svært ettertraktet. Hadde du ordna de i svart skinn til riktig pris hadde det ikke vært mye å tenkt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Svart skinn til e-39,med alle dørpaneler og seter,gjerne seter med memory og varme!!Det er viktig at det er el-vinduer bak også. Hvis det ikke er alt for vanskelig å ettermontere multifunksjonsratt er jeg innteresert i det også,hvis det er til riktig pris selvfølgelig! Men hvis du gjennomfører dette er det nok mange som blir glade,vurdert å hente inn en e-39 og bruke den som donorbil,men det koster jo... Noen som har en god nettside for å importere biler?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Kva skal du ha for eit komplett skinninteriør til E34??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Jeg har et skinninteriør til e34 på hånda nå.. men tror jeg skal ha det selv=) men jeg skal ta inn en e34 i mai.. 530ia.. både motor og interiør og annet div. skal selges;) håper bare at det går iorden med kjøpet.. har en bror som er i tyskland og ordner ut nå=) men planen er å klare å levere komplette skinninteriør til ca 5000 i topp stand. (e34) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Skal du ha for komplett skinninteriør til e-39 a? 5000.- der og?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 har ikke noe status der ennå.. men blir nok noe dyrere til e39... får vite mer i morra om hvordan det ligger an.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Kult.PM meg hvis du finner ut om når det eventuelt skal komme og pris ol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg