Gå til innhold

Hva vil dere ha? Motorer etc.

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Heisann - skal prøve å få svart alle her.. har ikke vært aktiv her på en stund - men har muligens noe på gang med deler og slikt! Dere hører fra meg på PM.

Stig

Skrevet
Heisann.. lurer på en liten ting

Vurdere å hente inn noen biler fra tyskland.. har noen gode kjøp på gang.. men lurer på hva som er ettertraktet.. gidder ikke å hente inn biler og deler som folk ikke vil ha..

motorer og interiør.. E34, E36, E39 etc.. hva er det som er varmt=)

Håper på noe respons her.. hva har DU lyst på?

Jeg er interessert i en komplett 325i som skal sitte i en E30

• 2 months later...
Skrevet

Hmm.. alle som fortsatt har ønsker om deler etc kan sende ønske til meg på PM - eller bruke tråden... er tilbake i bmw-land igjen og skal sikkert hente inn litt forskjellig snart..

Skrevet

Hmm.. alle som fortsatt har ønsker om deler etc kan sende ønske til meg på PM - eller bruke tråden...

Skrevet

Pris på e36 328 motor m/automatkasse og det som trengs for å få motoren i gang i en e36 med 4'r motor fra før.

Jeg skal godkjenne ombygginga så om det er noe mer som trengs så kan du alltids lage et prisoverslag;)

PS. Jeg har en 96mod e36 318ia cab og vil beholde automaten;)

• 3 months later...
Skrevet

Hei! Er på utkikk etter svart skinn til E34, sport eller vanlig spiller ingen rolle, trenger i utgangspunktet bare seter og dørtrekk. Trenger ikke å være 100%, det eneste som er viktig er at baksetet har nakkestøtter.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...