Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Meget pen M3 :wink: Syns det panseret som vipper fremover er kult. :P

Veldig kult, men også like upraktisk som det er kult, desverre.. :? (E34 har det også, så jeg vet hvordan det er å mekke oppi der når man ikke kan bruke annet enn sidene.. om man ikke tar av panseret da)

Skrevet
Synes det går helt fint å skru slik som panseret er! :)

Najs bil du har Øyvind L.

Ta godt vare på den er du snill...

Jeg gjør så godt jeg kan, men det koster :D

Skrevet
Flott bil Øyvind. Takk for (minibank) bildet eg fekk på mailen fra deg. ;-)

Du fikke mailen ja, det var bra. Begynnte og lure siden jeg ikke hørte noe mere ifra deg.. :)

Håper du blir fornøyd.

Skrevet
Den bilen er meget pen!

Får et distinkt napp i hele kroppen når jeg ser den. Begjæret til å kjøre den er stort :D

Vi kan jo bytte når du er ferdig med din ... heheh 8)

Skrevet
Den bilen er meget pen!

Får et distinkt napp i hele kroppen når jeg ser den. Begjæret til å kjøre den er stort :D

Hehe... Jeg tror nok ikke min bil vil duge noe særlig som annet enn søndagsbil og banebil, så det ville sannsynligvis være en dårlig deal for deg... :wink:

Skrevet
Den bilen er meget pen!

Hehe... Jeg tror nok ikke min bil vil duge noe særlig som annet enn søndagsbil og banebil, så det ville sannsynligvis være en dårlig deal for deg... :wink:

HEHEH, du har kansje rett i det... :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Hvor fikk du tak i spacere til bilen din :?: Vanskelig å finne slikt til bilen min. Viss ikkje d bare e eg som e dårlig til å leite da. Har funnet noen men de krever fresing av felgene og det er uaktuelt..

Skrevet

Dette må være en av de fineste e30 m3'er eg noen gang har sett! Helt rå bil, syns felgene passet som hånd i hanske eg :wink:

Skrevet
Hvor fikk du tak i spacere til bilen din :?: Vanskelig å finne slikt til bilen min. Viss ikkje d bare e eg som e dårlig til å leite da. Har funnet noen men de krever fresing av felgene og det er uaktuelt..

De felgene sto på den når jeg kjøpte så jeg vet ikke hvor han har fått tak i spacerene. Det jeg vet er at de er 15mm tykke forann. Har ikke spacere bak.

Vet at OS bildeler har endel spacere..

Skrevet
Hvor bestiller dere deler til disse bilene?

Jeg har akkurat importert en selv og trenger litt deler til den. Blant annet Coil over sett. Hvor bør jeg kjøpe dette?

Jeg kjøpe deler hos BMW, OS-Bildeler og Schmiedmann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...