Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
De råeste bilene jeg kjenner til på forumet... i prioritert orden... :D

1. Thorleif´s E46 M3 CSL

2. Trotto´s Alpina E34 B10 BiTurbo.

3. Thorleif´s E36 M3 GT

enig med deg ja. helt klart. men jeg har en liten feelings for maze sin da..

Skrevet

Hehe:D Mange rå biler som har komt opp her ja! Personlig liker ikke jeg e30 cab og compact.. Det jeg tenkte på med råeste var vell mest gjennomførte..

Skrevet

E-30 big sin E39 Hartge M5 scorer HØYT hos meg, men når det gjelder lyd tror jeg E39 M5'n med Kelleners eksos ('robertdn' sin) scorer høyest.. :o (har ikke hørt Hartge'n annet enn på film).

Og så må man ikke glemme Helge Vik ('hv motorsport') sin M3 med M5-turbo. Det er ikke mange bilbygg i landet med tilsvarende finish... :shock:

Ellers har jo både M6 Bjørn og Haakon også hhv. M3 GT og M3 CSL.. siden dere bare nevner Thorleif sine.

I tillegg er det nå søkk og lass av grombiler. Tore og Henrik sine E30er blir nok høydare begge to, og E-30 big har jo også en E30 med V12 fra 850CSi og 6-trinns manuell.. ;)

For ikke å glemme propan sin E21 turbo som vel tok både CSLer og andre grombiler på master starter-greier? :D

Skrevet

hehe, har nå "surfet" litt igjennom bilene dere har sagt her inne og må innrømme at det er meget, meeeeget vanskelig å bestemme seg for en favoritt her! :D

Skrevet

Alpina Bi - Turbo er jo råe biler... 7 - serien som er månedens bil no i april er konge... Men Kjell Rune sin gamle WARSTEINER bil er den som er først meiner eg!!!

Skrevet
E-30 big sin E39 Hartge M5 scorer HØYT hos meg, men når det gjelder lyd tror jeg E39 M5'n med Kelleners eksos ('robertdn' sin) scorer høyest.. :o (har ikke hørt Hartge'n annet enn på film).

Og så må man ikke glemme Helge Vik ('hv motorsport') sin M3 med M5-turbo. Det er ikke mange bilbygg i landet med tilsvarende finish... :shock:

Ellers har jo både M6 Bjørn og Haakon også hhv. M3 GT og M3 CSL.. siden dere bare nevner Thorleif sine.

I tillegg er det nå søkk og lass av grombiler. Tore og Henrik sine E30er blir nok høydare begge to, og E-30 big har jo også en E30 med V12 fra 850CSi og 6-trinns manuell.. ;)

For ikke å glemme propan sin E21 turbo som vel tok både CSLer og andre grombiler på master starter-greier? :D

Hvor finnes lydklipp av denne bilen? ble litt nysgjerrig

Skrevet

Kunne jo forslått bilen min, men ettersom den er nevnt før så er jo ikke det noe vits.

Men, hei, der gjorde jeg det visst allikevel. :D

Skrevet

Mange kule biler osv... Burde lagd ein hefte med mange posters inni... Folk hadde betalt så og så mykje for å få bilen sin inni der, så kunne me solgt heftet og tjent peng... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...