Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg legger frem Skodan til mAZE... Ikke mangen som slår den :-)

For meg er den ultimate Grombil en bil som noen har tatt fra noe anonymt og ikke så gromt til noe som det virkelig står respekt av.... Det finnes der mangen av her inne... CSLèn er jo grei sånn sett, men den havner liksom i en egen kategori da dette er veldig styrt av penger og ikke hva man kan få til selv... Kansje det kan kalles for en Grom orginal bil...

Så skal man velge den ultimate Grombil vil jeg si at de må kategoriseres i mod og orginal? En bil kan jo være grom uten stor motor og.... Stereo biler for eks? Eller hur?

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvor finnes lydklipp av denne bilen? ble litt nysgjerrig

Hvis det er robertdn sin M5 du tenker på, så har det ligget ute noen inboard-videoer fra Gotland Ring et eller annet sted, men det må nesten høres i real life. Personlig synes jeg den fantastiske V8erlyden fra den bilen overgår alt av CSLer og effektanlegg på andre biler - sikkert MANGE som er uenige med meg.. ;)

Gikk rundt på Våler i høst og hørte godt hver eneste gang han dro på i nærheten av depoet. Den V8eren er den eneste som skiller seg skikkelig ut.. :)

• 1 year later...
Skrevet
Hvor finnes lydklipp av denne bilen? ble litt nysgjerrig

Hvis det er robertdn sin M5 du tenker på, så har det ligget ute noen inboard-videoer fra Gotland Ring et eller annet sted, men det må nesten høres i real life. Personlig synes jeg den fantastiske V8erlyden fra den bilen overgår alt av CSLer og effektanlegg på andre biler - sikkert MANGE som er uenige med meg.. ;)

Gikk rundt på Våler i høst og hørte godt hver eneste gang han dro på i nærheten av depoet. Den V8eren er den eneste som skiller seg skikkelig ut.. :)

Takker gunnar! :) så denne tråden for første gang da jeg søkte etter en annen post. Gammel tråd, men allikvel, hyggelig når noen kommer med slike kommentarer :)

Har et lite lydklipp her:

Sannsynligvis blir det ca 550hk til april, med litt overladning ;) Blir spennende!

Skrevet
Takker gunnar! :) så denne tråden for første gang da jeg søkte etter en annen post. Gammel tråd, men allikvel, hyggelig når noen kommer med slike kommentarer :)

Har et lite lydklipp her:

Sannsynligvis blir det ca 550hk til april, med litt overladning ;) Blir spennende!

Aaaaah... deilig.

Noen som har lyst til å putte E39 M5-motor i 7ern min? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...