nohr Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Har til min store glede fått tak i ett helt strøkent dashbord til min E28,som skal settes inn når bilen pusses opp. Mitt store spm er det noe middel man kan smøre dashbordet inni så det ikke sprekker opp?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 turtlewax sin cockpitshine-spray bruker jeg.er meget fornøyd.da skinner det,og blir ikke matt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 Men hindrer det i att dashbordet sprekker opp slik som er meget vanlig på E28..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 nope.. den sprayen skal bare gi et nytt utseende... sånn som de sa på bensinstasjonen iallefall.. hør me bmw norge? de skulle nå ha visst d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Hva med hvit vaselin, det man bruker på bl.a oringer for at de skal holde seg myke, ikke tørke og sprekke opp. Vi benytter en type som heter Gleitmo750. Den er suveren til slike formål (beholde spenst). Smør inn alt, evt la det stå en stund, og tørk rent alt overskudd etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 Hørstes ikke dumt ut... Hvor får jeg kjøpt Gleitmo750? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Det er jernvare forettninger som fører dette. Gleitmo er ikke det mest brukte merket, men en syrefri vaselin av annet merke burde også duge skulle jeg tro. Hør med noen som fører maskindeler/jernvarehandel. Om du har tilgang til leverandør for offshorenæring i nærheten kan du høre med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohr Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 Da har jeg vært på apoteket å kjøpt en stor tube hvit vaselin,og smurt inn litt av dashbordet så får vi se hvordan det går=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå