P.I.B Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Ble meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Dette var flott! Gratulerer! I mine øyne trenger den ikke M-tech fronten. Synes den ser veldig "slick" ut som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Takker for alle tips. Skal vurdere sterkt om jeg skal modifisere fronten litt, og få den litt mer hissig foran. M3 speil er nok ikke aktuelt. Det er fint på M3. Samtidig ser det ut til at bilen blir til salgs i løpet av kort tid. Har to unger og trenger litt mer plass. Finner jeg en fin E61 til en overkommelig pris skal jeg vurdere den. Ellers er det jo maaange fine E39er der ute! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 fint detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå