Halvtann Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Da var det kveld for denne doningen.... Fikk en motor i hvertfall..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Var den virkelig såååå ille altså?? så ikke sån ut på bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 så ut som fine felger, hvorfor rulle på di uten dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerEklund Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Hva er navnet på de felgene som står på bilen der? Noen som kan skaffe slike?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvtann Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 Det du ikke ser er at den har stått i ku drit i 6mnd, stod pakert bak hevdaløå, så sprakk veggen......... you se, he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Det du ikke ser er at den har stått i ku drit i 6mnd, stod pakert bak hevdaløå, så sprakk veggen.........you se, he he Hehe en wunders eller noen hundre gjør mye hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvtann Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 Alle felgene var ødelagt, men dekkene var goe, derfor rulle uten gummi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvtann Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 Det som var skikkeli synd var at det stod helt fine sports stoler i den. Prøvde å rense de fire ganger med maskin, ikkje faen om det ga seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sinten Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 piece of shit car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Skroter en E30 gjør man ikke før a,b og c stolpe er ferdig. Skroting av E30 er som barnedrap! Utilgivelig. Skal man så skrote så hadde jeg ihvertfall ribbet den 110% så bare skallet stod igjen, uten understell, interiør, lykter, panser,dører, alt! Kan ikke noe for det, men jeg kjenner agressjonen bygger seg opp innvendig da jeg ser en E30 blir skrotet. Ikkeno personlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 åhh... gi den til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Hva er navnet på de felgene som står på bilen der?Noen som kan skaffe slike?? Tror det er Dezent A. Hadde samme på en e30 jeg hadde før. De selges i 7.5 og i 9.0 i bredda. Kjøpte mine på www.eiker.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvtann Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 Barne drap eller ikke, skulle gjerne sett dere stå å grave i ku drit i 5 timer i strekk. Skrude av kardang og motor+tannstang, etter dette hadde eg 2 boss poser med tørka ku dritt på gulvet.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 syns fortsatt jeg kunne fått den, jeg gir faen i litt drittlukt ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 syns fortsatt jeg kunne fått den, jeg gir faen i litt drittlukt ;D Hadde du gjort det etter 3-4 timers langtur? Man vender vell seg til det hvis man prøver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå