Gå til innhold

Har kjøp BMW 520i (E34) (oppdatering - nye bilder)


 Share

Anbefalte innlegg

Det var da utrolig billig...Sikker på at det ikke er noen ugler i mosen på den bilen der? Den er ikke stjelt eller skylder noen avgifter? Men den gamle 2 literen er så treg at jeg kan jo skjønne at den selges så billig... Sett i en 2,5 liter. Det hjelper jo på. Ellers gratulerer med et bra kjøp!

må nok skuffa deg, han er ikke stålen eller lignande.

men eg he brukt en del tusen i dele.

Gratulerer gratulerer... ein slik bil til 4000kr er jo bedre enn å vinne i lotto nesten... Du har vært kanonheldig....Bilder av interiøret?

bilde av interiøret kommer etter hvert, skal bare laste de ned fra kamaraet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er i bra stand den, har fikset litt på den allerede, begge opphengene fremme har jeg skiftet bærearmer tror jeg det er, har også skiftet hjelpesnekke. skal skifte et lager bak også.

jeg tror vi finner ut hvis noe er galt, siden far min kan mye om biler, arbeider i biltilsynet. så vi har hatt den på bukk noen ganger og sett godt over den.

men jeg kunne nok ikke funnet noe bedre tilbud, så jeg er KJEMPE fornøyd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

takk for alle tilbakemeldingene.

det er kanskje et av de betse kjøpene, heldige meg :D

tror ikke jeg vil ha nakkestøtter, men viss noen har noe andre godting eller "styling" til E34, så må de bare si ifra.

er det noen som vet hvor jeg kan få tak i høytalere som passer inn der de originale er, har ikke så lyst til å skjære nye hull?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...