Trulsen Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Var ute og gikk tur igår, lørdag 22.04.06 og traff på en hyggelig eldre kar som sto og vaska gullet sitt Strøøøøken bil gitt.. Edit: Bilder tatt med mobilen så ikke helt super kvalitet. Eller hva synes folket? Noen som kjenner til bilen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW_E34 Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Var sinsykt fin likte den veldig godt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trulsen Posted April 23, 2006 Author Share Posted April 23, 2006 Var sinsykt fin likte den veldig godt. Var det En slags kameleon farge eller hvordan det nå skrives. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mortena Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Nydelig. Håper jeg har en i garasjen når jeg blir så gammel... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trulsen Posted April 23, 2006 Author Share Posted April 23, 2006 han vurderte og selge også sa han, men om han mente det er ikke jeg sikker på hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Den er muligens pent brukt også. Med tanke på eldre eier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjirn Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 spørs nå helt hva slags eier den har hatt i landet den ble importert fra... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerEklund Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Lykter framme og bak hadde han skiftet og greier ... Men interiøret...offameg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peoplez Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 flott bil Link to comment Share on other sites More sharing options...
NSS Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 herlig bil... heldig de som arver den ass Link to comment Share on other sites More sharing options...
eriklepe Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 denne bilen har jeg sett parkert i privart park hus her hvor jeg jobber. Men da mener jeg en yngre sjåfør hadde den... Hvor i Bergen var dette? Kan ikke være så mange m3 med den fargen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trulsen Posted April 23, 2006 Author Share Posted April 23, 2006 Jeg såg den utenfor Witchy Bitchy der.. Rett opp fra bryggen omtrent.. Opp med den butikken til ho Farmen dama.. Om du forstår hvor jeg mener? Aner ikke hva gaten heter.. Steinkjellergaten kanskje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
eriklepe Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Jeg såg den utenfor Witchy Bitchy der.. Rett opp fra bryggen omtrent.. Opp med den butikken til ho Farmen dama.. Om du forstår hvor jeg mener? Aner ikke hva gaten heter.. Steinkjellergaten kanskje? Det er Steinkjellegaten ja, den går opp mot støletorget... er 100m lenger bortenfor parkhuset ligger. Viva Las Vegis heter vel restauranter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trulsen Posted April 23, 2006 Author Share Posted April 23, 2006 ja stemmer nok det Jeg bor rett ved Støletorget.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eriklepe Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 ja stemmer nok det Jeg bor rett ved Støletorget.. Du får komme innom og hilse på da vettu. Dr.Wiesener(badet). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts