Sevenord Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Men kan jo være en skriveleif, eller at det er byttet motor (og ikke skrevet noe om det i annonsen, og brukt KM på ny motor i annonsen)... Så skyt han ikke før noen har ringt å hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasM Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 neppe Rage som har stilt tilbake, er vel snarere ny eier Bilen hadde jo komplett servicehefte og alt ifølge annonsen til Rage... det jeg tenkte meg.. kunne ikke tenke meg at rage hadde stilt tilbake.. Har fulgt med tråden hans på bilforumet Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 jeg bøyer meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Faen for en kødd, skulle ikke vært jeg som hadde kjøpt den bilen og oppdaget det etterpå! Noen som vil ringe på den? Kan ikke du gjøre det da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 han har bytta motor! prata med han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 han har bytta motor! prata med han! merkelig at det er glemt i annonsen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 ja det er merkelig igrunn.. men men. han sier da så, man får velge å tro på det eller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 dust at han ikke skrev bytte av motor i annonsen, men det er noe med å vente litt før man beskylder noen for å være uærlig. Husker godt da jeg i 2 klasse på barneskolen ble anklaget for å ha stjålet en 100 lapp... og så viste det seg at den bare var forlagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Den der er Rage-A fra bilforumet sin gamle.. LAAAANG tråd ligger ute der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cuteng Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 min bil det her, hadde ikke trodd det skulle være så mange tufser som sitter her på forumet, med lite å gjøre. noen her som har latt tanken streifet åver at vist dere leser i en annonse og ser at det står *byttet motor* så tenker mange automatisk: å-nei!! bilen er trollkjørt og mishandlet til motordød! (eller lignende teorier). fakta er at bilen hadde over 260.000km på telleren og d mente jeg var for mye, og når da bestefaren til en kamerat hadde en 92mod 320 sedan som var så uheldig å havne på taket, så var dette en gylden sjangse for å få seg en billig motor til en billig penge med lav km. så neste gang før dere hiver dere på stortromma å roper SVINDEL! så bør dere kansje tenke dere om en gang til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Lol... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 noen her som har latt tanken streifet åver at vist dere leser i en annonse og ser at det står *byttet motor* pr nå står dette i annonsen din: Beskrivelse Justerbart understell (senket 80mm, godkjent). Rieger infinity front, (med papirer)(ikke på bildene) Riegerleppe bagarsjelokk, Rieger bakrutesenker, Supersprint catbak eksos, Superchip, Cool air intake kit, M3 leppe på bakfanger M3 interiør, M3 bakdiff, M3 baklykter, M3 speil. Sportsratt (bmw orginalt), Masitali 17" s.hjul, Shortshift, Pholyforinger i understell, Xbrase stag i tilleg til tykke M-tech stag framme og bak. Blå angelyes i forlykter, 98mod dashbord, Jensen forsterker og Rockford Fosgate sub, Pioneer frontpakke med diskanter og mellomtone, samt delefiter og Pioneerspiller. nye v-hjul. Brembo bremser foran og bak. Du bør kanskje nevne at motor er byttet da før du kommer har og kaller alle tullinger. Husk at det, eh- kunne vært- mange potensielle kjøpere av bilen din her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 For all del SKRIV det i annonsen din da vel Kan vel ikke være vanskelig det da..nå for tiden er det jo så sinnsykt mange som kødder med km.stand! Er vel ikkje merkelig at folk kan bli mistenksomme?? Å bytte motor trenger vel ikkje være skummelt i det hele tatt så hvorfor ikkje skrive det..og bilen er jo fortsatt gått 270 uansett om motoren er byttet eller ei! Og som eriklepe sier så står det ingenting om motorbytte i annonsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 hehe, misforsto hva han skrev, men uansett er motor skiftet skal det stå uansett. Vil heller kjøpe en bil med motor skiftet, enn en som er tuklet med kmstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 ekje så bra å stille tebake km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå