PerEklund Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Hvor er det billigst å rustbehandle bilen? Ta på tectyl eller noe anti rust masse. Hva ligger dette på ca? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxxsonics Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 rust behandlet mors volvo 940 ifjor tror jeg det var... det kom på ca3000 hvis jeg ikke husker feil! vet ikke om det er billig eller dyrt jeg men.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerEklund Posted April 23, 2006 Author Share Posted April 23, 2006 Hva går rustbehandlingen ut på egentlig? Går de gjennom hele bilen, under, hjulbuer, motor osv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxxsonics Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 der tektyl behandlet de bilen, skrudde av inner skjermer å hadde på tektyl. hadde på tektyl i sjermer, hjul buer, kanaler osv..bare får å beskytte så bilen ikke skal ruste.. på volvo 940'n merket vi faktisk STOR forskjell på støy inne i bilen.. ble mye stillere inne i bilen! så kan absolutt annbefales! volvo'n er en94 modell, gått ca140.000 å er ikke en eneste rust flekk på den noen steder!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerEklund Posted April 23, 2006 Author Share Posted April 23, 2006 Det er nok noe små rust på min, men en rustbehandling vill vell stoppe at det utvikler seg til noe mer ville jeg tro.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lien Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Det kan ikke være for mye rust under for at de skal rustbehandle bilen din. Derimot hvis de tar den i mot koster det vell rundt 3000 kroner hvis jeg ikke husker helt feil og de garanterer rustfri bil i 3 år. Rustbehandlingen så steamer de hele bilen og fyller alle hulrom med tectyl. Du kan selv velge farge. På min kommende E23 ble det gjort med brunfarge og jeg må si at finishen blir helt rå.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunston Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 gå på ei bmw foretning. der tar de 3400 første gangen.. og 1500 de neste gangen... og der har de god peiling på hvordan de rustbehandler bilen din... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ropa Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Kan man ikke gjøre dette sjøl å? Har sett at dem selger tectyl mange plasser. Ikke det at jeg personlig har gjort det, kun en tanke, mye penger å spare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts