Gå til innhold

Min E34 Touring. [Solgt 12.05.08]


 Share

Anbefalte innlegg

Ja, det var fint at det ikke var verre. Satt å grublet litt på Fredags kvelden, og tenke litt på om det kunne være varmeregister som var def. eller noe. Siden det lakk helt bak ved torpedovegg når jeg kikket under. Men jeg kunne jo ikke se noe vann inne i bilen, som det burde vært da!

Jeg var jo uansett ganske trygg på at det ikke var vannpumpe & radiator f.eks. Hadde min runde på de tinga forrige vineter :P .

Men om dette er et lite problem, så suger det å skru bil på denne tida av året når man har liten uoppvarmet plass å skru :? .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, det var fint at det ikke var verre. Satt å grublet litt på Fredags kvelden, og tenke litt på om det kunne være varmeregister som var def. eller noe. Siden det lakk helt bak ved torpedovegg når jeg kikket under. Men jeg kunne jo ikke se noe vann inne i bilen, som det burde vært da!

Jeg var jo uansett ganske trygg på at det ikke var vannpumpe & radiator f.eks. Hadde min runde på de tinga forrige vineter :P .

Men om dette er et lite problem, så suger det å skru bil på denne tida av året når man har liten uoppvarmet plass å skru :? .

Hvis ikke det er store greine kan vi sikkert ta en kveld på jobben en dag. Der er det varmt og godt. Hvis du er interesert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke det er store greine kan vi sikkert ta en kveld på jobben en dag. Der er det varmt og godt. Hvis du er interesert.

Hei Jon! Takk for tilbudet, men klarer meg fint i garasjen her. Touringen står nå med demontert def. pumpe, og bare venter på ny, som selvfølgelig måtte bestilles :| .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess, idag morges ble Touringen friskmeldt igjen etter det lille pumpehavariet :D .

Var også innom jobben til brod'ern i ettermiddag, og fikk sjekket foringer og annet under bilen.

Fant ut at mansjett på kuleledd på begge bærearmer fremme er det hull i og at travers foringer bak må skiftes :) .

Fikk bytta begge pendelstagene da de var helt gåene, og lagde de klunkelydene i forstilling.

Utrolig for en forandring etterpå 8) .

r9tnrcxsd1mztfzy1r7b.jpg

r9tuyt6fyi5xx6v1vnsb.jpg

Flink lillebror skrur, mens jeg står å henger og tar bilder 8) .

j00mdsa8h0vc72f8asuq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Skeptisk til de staga der...sett en annen som kjøpte det. Er utrolig spinkle sveiseskjøter i mine øyne...

Fikk du sms'en min idag eller? =)

For den lille pengen, er dette bedre enn ingen ting! Blir enda verre for deg å ta meg på banen til sommeren nå :lol: .

Sorry for å ikke ha svart SMS, vært litt "trøkk" idag! Ta kontakt med meg imorra på dagen, så skal vi kansje få testa de :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry for å ikke ha svart SMS, vært litt "trøkk" idag! Ta kontakt med meg imorra på dagen, så skal vi kansje få testa de :wink: .

Den er god! Har frihelg, så jeg ringer deg!

For den lille pengen, er dette bedre enn ingen ting! Blir enda verre for deg å ta meg på banen til sommeren nå :lol: .

Skal gjøre et godt forsøk så fort alt av foringer osv er bytta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er utrolig, men sant! Akkurat mens orkanen Tuva herjet på sitt værste, vasket og polerte jeg Touringen :twisted: .

De siste gangene jeg har vasket, har jeg sett at det har blitt merkbart mer små riper og annen slitasje i lakken :( . Mye av skylden, skal et slikt trekk man tar over hele bilen ha. Har hatt på det noen ganger, da kona har tatt garasjeplassen. Så heretter, hvis Touringen stå ute, så blir det uten trekk :P .

Men etter vask, lakkrens & polering, ble vogna som ny igjen 8) . Legger ut noen bilder. Har da prøvd å ta noen før & etter bilder, men ikke så god kvalitet. Hadde bare mob. tilgjengelig...

FØR

9yucds81lgvmpsjkvnjy.jpg

vbre23avqmslidg74og0.jpg

kuotjn75ebcfb0k84viz.jpg

ETTER

4kzu3tfgfgrpuxwzim65.jpg

e4lbotijrgvx2usad79f.jpg

txsud24340xxicwggx8o.jpg

ae1q96gqr8t090sfereb.jpg

r5gndobnrvie2lqkfpa2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...