Gå til innhold

Min E34 Touring. [Solgt 12.05.08]


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kan også trygt anbefale bimmian...og de selger kvalitet, ikke sånn ebay skrot

Nå ja, forsvarer det jeg skrev tidligere i tråden her. Men må si at kvaliteten på disse interiør pærene var skuffende. Ca. en mnd. etter montering beg. de å lyse svakere og svakere. Nå er det kun 1 pære igjen som lyser :? . Monterte de i slutten av oktober.

Kjøpte ikke du også disse til isbilen Thomas? Samme erfaring eller?

Richie85:

Orginal stussene er kjipe ja. Hvis penger ikke er et problem, så er vel Supersprint eller Eisenmann tingen. Simons er vel ett billigere alt. som gir mer lyd og penere utseende :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utgangspunktet mitt var å pusse opp hele bilen, så den blir pen å se på + uten rust. Eisenmann hadde jeg på 328 min, syntes ikke det svarte til forventningene når det kom til lyd, men kan være noe med isolasjon å gjøre eller noe sånt. Simons er kanskje greit nok det.. får nå se:) få på hvite blinkers først;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det for lite lyd i Eisenmann eller? Hvis det er tilfelle så passer det meg midt i blinken. Touringen er jo først og fremst familiebil, så masse støy fra eksos blir IKKE akseptert av mor og barn :wink: .

Forøvrig så er hvite blink rett rundt hjørne tror jeg. Kommer du forresten på årsmøte i CCN avd. Vestfold den 24? Mulig jeg er ferdig med de da, og kunne tatt de med dit til deg :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan også trygt anbefale bimmian...og de selger kvalitet, ikke sånn ebay skrot

Nå ja, forsvarer det jeg skrev tidligere i tråden her. Men må si at kvaliteten på disse interiør pærene var skuffende. Ca. en mnd. etter montering beg. de å lyse svakere og svakere. Nå er det kun 1 pære igjen som lyser :? . Monterte de i slutten av oktober.

Kjøpte ikke du også disse til isbilen Thomas? Samme erfaring eller?

Mine fungerer helt fint. 1 av 16 har tatt kvelden, de andre fungerer like bra. Hatt dem i ca et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det for lite lyd i Eisenmann eller? Hvis det er tilfelle så passer det meg midt i blinken. Touringen er jo først og fremst familiebil, så masse støy fra eksos blir IKKE akseptert av mor og barn :wink: .

Forøvrig så er hvite blink rett rundt hjørne tror jeg. Kommer du forresten på årsmøte i CCN avd. Vestfold den 24? Mulig jeg er ferdig med de da, og kunne tatt de med dit til deg :P .

Ja, var ikke mye lyd.. det kan Dr_S underskrive på;) hehe.. Driver å flytter når jeg har muligheter, så tviler på at jeg kan den 24, men regner med at 2mMy skal dit, kan slenge med han no penger da vettu! er akkurat nå om dagen hvor denne flyttingen blir prioritert litt..

Blir knallers med skikkelig blinkers! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jepp, da har jeg oppgradert Touringen litt igjen. Handlet noen småting på KOED, gearkule med mansjett og lys, baseplate med ruminndeling og nye matter med M merker :D .

Fikk jo også en artig julegave fra brod'ern, shortshift girspak som er montert :lol: .

Utrolig hvor mye kortere den girspaken er, i forhold til den orginale. Og det var deilig og bli kvitt litt trevirke innvendig. De tredetaljene som er igjen, syns jeg passer godt til denne bilen. Dette er jo ingen sport/ racer, så litt tre gjør den bare mer eksklusiv innvendig. Trenger kun skinnseter nå egentlig 8) . Matter blir montert på pussetreffet i April, dagen før vårmønstringen.

Før

Dig_momm_074.jpg

Etter

Dig_kam_719.jpg

Dig_kam_724.jpg

Dig_kam_725.jpg

Dig_kam_722.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Gjorde seg med de delene ja. Den stammer vel fra M5 også?

Veldig fin touring du har. Det er ikke mange fine e34 igjen snart. Fint å se du tar godt vare på denne :)

Takk skal du ha Bjørn. Men hva mener du stammer fra M5, kula eller baseplata?

Nydelig bil :)

Men lurer på, hvor får mn tak i hvite blink bak? til touring

Du kjøper hvite glass i Sverige.

Og bytter ut de oransje :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Desverre så gikk vannpumpa i stykker igår. Impeller hadde sprukket flere steder og løsnet fra aksel. Det resulterte at den kokte og radiator også gikk i stykker (liten åpning mellom kjøleribbene og plastdel) :( .

Vannpumpa er kjøpt inn og montert, men radiator hos Morris kosta jo f... meg 3800+mva :? . Så jeg handler nok den hos Schmiedmann til uka, 1590,- der.

Håper virkelig toppen ikke er gåen etter denne hendelsen. Har lest div. tråder her og på CCN om koking, og ble litt roligere etter mye av erfaringene. Men er liksom litt urolig for at jeg er maks uheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...