biltema2000 Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 noen som vet om det går ann å få regnsensor på en bil som ikke har? evnt hvor mye det vil koste.. har en 320d 2000mod Link to comment Share on other sites More sharing options...
biltema2000 Posted April 24, 2006 Author Share Posted April 24, 2006 noen må vel ha peil????????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Sunde Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 Er ikke sikker, men tror kanskje du må bytte frontrute. En jeg kjenner som har regnsensor på bilen som måtte bytte frontrute, og da hadde verkstedet sett i feil rute. Om du må ha noe annet er jeg ikke sikker på. Tenker da på ledningsopplegg og evt styring for dette. Kan jo hende det ligger ferdig opplagt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
biltema2000 Posted April 24, 2006 Author Share Posted April 24, 2006 ja, det hvar det jeg hadde håpet på.. fronruta mi må byttes uansett, så det hadde vert greit med regsensor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Tran Posted April 24, 2006 Share Posted April 24, 2006 ja det går og etter montere regnsensor. rute må ha sensor. det er ikke stort jobb bare noen ledning bare. fire stk hvis jeg ikke husker feil Link to comment Share on other sites More sharing options...
biltema2000 Posted April 24, 2006 Author Share Posted April 24, 2006 ok, takker... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts