Sperre Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 Har er ett lite spørsmål rundt klimaanlegget i min bil. Dette er en 318 coupè 00' mod som har digitalt klimaanlegg. Problemet er at klimaanlegget blåser ikke varmluft før jeg setter den til 30-31 grader. Da jeg setter den til en 23 grader (som igrunn skal være varmt) blåser det kaldluft. Noen tips på hva som kan være galt her ? Går jo mot varmere tider nå, men de mest irriterende feilene er bagatellene Link to comment Share on other sites More sharing options...
eriklepe Posted April 23, 2006 Share Posted April 23, 2006 vet ihvertfall at på e36 med klima kan viften som suger inn luft i klima for å finne temp skape litt problemer hvis den er full i støv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sperre Posted April 23, 2006 Author Share Posted April 23, 2006 vet ihvertfall at på e36 med klima kan viften som suger inn luft i klima for å finne temp skape litt problemer hvis den er full i støv. Tenkte på at det var sensoren som sa takk for seg, men skal sjekke ut dette i morgen. Takk for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts