RenZor Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Var på pussetreffet til BMWCCN avd Trondheim i helga. Det var forholdsvis lite biler der syns jeg, men fine biler de som var der! Flere M3, Alpina B10 bi-turbo, 645Ci (hartge), må heller ikke glemme de gamle klassikerne. Bra arrangemang av crew med premier til de beste polerte biler og ikke minst loddtrekning. Oppsummering; Varmt i lufta, sol og trivelige omgivelser (Bilder kommer så snart jeg får ordnet album. Trenger jeg å skravere bilnummerene forresten?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Hvis de har kommet på slike treff med bilene sine, så kan man ikke forvente at alle som tar bilder og putter dem ut på nettet gjør det. Da kan man heller glemme å komme på slike treff, mener nu jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Var på pussetreffet til BMWCCN avd Trondheim i helga.Det var forholdsvis lite biler der syns jeg, men fine biler de som var der! Flere M3, Alpina B10 bi-turbo, 645Ci (hartge), må heller ikke glemme de gamle klassikerne. Bra arrangemang av crew med premier til de beste polerte biler og ikke minst loddtrekning. Oppsummering; Varmt i lufta, sol og trivelige omgivelser (Bilder kommer så snart jeg får ordnet album. Trenger jeg å skravere bilnummerene forresten?) Kan ikke tro biler har noen personvern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå